Jammer dat ik dat moet missen...JolandaOudshoorn schreef: Ik snap je reserves. laten we gewoon afspreken dat ik mijn gitaar en bundel meeneem en een of twee liederen worden gezongen. (ik vind samen zingen zo fijn) en ik zal dan zachtjes spelen, zodat alle trommelvliezen gespaard worden!
Opwekking op de gitaar
Re: Opwekking op de gitaar
Dat is zeker waar.wim schreef:Jammer dat ik dat moet missen...JolandaOudshoorn schreef: Ik snap je reserves. laten we gewoon afspreken dat ik mijn gitaar en bundel meeneem en een of twee liederen worden gezongen. (ik vind samen zingen zo fijn) en ik zal dan zachtjes spelen, zodat alle trommelvliezen gespaard worden!
Maar er kunnen nog een aantal mensen bij. Dus schroom niet, om je op te geven.
Komt me heel bekend voor. Alleen gaat het dan meestal niet om "opwekking op de gitaar". Zelfs ik als redelijk klassiek ingesteld mens heb dat dan toch nog liever dan een of andere DJ.Tiberius schreef:Tja.
Sinds een aantal personeelsuitjes met zogenaamd gezellige achtergrond muziek heb ik daar toch een beetje een aversie tegen ontwikkeld. Het was zo'n herrie, dat je je buurman / -vrouw niet eens fatsoenlijk kon aanloeien en aan het eind van de avond stonden je trommelvliezen als een zandloper naar binnen geklapt.
En dat alles onder het motto "gezellig joh". Dus vandaar.

Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Ik heb het zeker overwogen, maar het valt in een drukke tijd.Tiberius schreef: Maar er kunnen nog een aantal mensen bij. Dus schroom niet, om je op te geven.
tja, waarom het altijd zo oerend hard moet snap ik ook nooit zo goed....maar het zal wel te maken hebben met de "angst" die mensen hebben voor de stilte......zonder herrie op de achtergrond kan het blijkbaar niet.Tiberius schreef:Tja.
Sinds een aantal personeelsuitjes met zogenaamd gezellige achtergrond muziek heb ik daar toch een beetje een aversie tegen ontwikkeld. Het was zo'n herrie, dat je je buurman / -vrouw niet eens fatsoenlijk kon aanloeien en aan het eind van de avond stonden je trommelvliezen als een zandloper naar binnen geklapt.
En dat alles onder het motto "gezellig joh".
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Een goed argument om even met je medeforummers te ontspannen. Toch?wim schreef:Ik heb het zeker overwogen, maar het valt in een drukke tijd.Tiberius schreef: Maar er kunnen nog een aantal mensen bij. Dus schroom niet, om je op te geven.
Op zich wel, maar dan moet je daar wel de tijd voor hebben.Tiberius schreef:Een goed argument om even met je medeforummers te ontspannen. Toch?wim schreef:Ik heb het zeker overwogen, maar het valt in een drukke tijd.Tiberius schreef: Maar er kunnen nog een aantal mensen bij. Dus schroom niet, om je op te geven.
wim schreef:Ik heb het zeker overwogen, maar het valt in een drukke tijd.Tiberius schreef: Maar er kunnen nog een aantal mensen bij. Dus schroom niet, om je op te geven.