Ziek zijn, beter worden (De Ziekenboeg)

Hendrikus

Re: Ziek zijn, beter worden (De Ziekenboeg)

Bericht door Hendrikus »

MarthaMartha schreef:ttsssssss.... het moet wel iets héél geks zijn, wil jij er niet ergens iets over vinden........ :baton
Afbeelding
~~Soli Deo Gloria~~
wim

Bericht door wim »

Hendrikus schreef:
MarthaMartha schreef:ttsssssss.... het moet wel iets héél geks zijn, wil jij er niet ergens iets over vinden........ :baton
Afbeelding
Ooit meegedaan aan de Nationale Krakercompetitie? Da's bedoeld voor gevorderde zoekers.
Marnix

Bericht door Marnix »

MarthaMartha schreef:
Marnix schreef:
Toen viel het wel mee. Ik moest toen tussendoor gepland worden en het erg lekker weer dus gaf ze mijn telefoonnummer en ben gaan wandelen door het park. Het ziekenhuis ligt mooi in de heuvels en bij een megagroot park. Na de operatie was ik in 3,5 uur weer het ziekenhuis uit en had ik veel minder last (en een veel minder grote wond) dan nu. Dus dat was wel wat makkelijker dan nu. Nu was ik om 8 uur in het ziekenhuis, om kwart voor 11 werd ik geopereerd, om kwart voor 12 was ik weer terug maar voor ik uit bed en weg mocht was het bijna 5 uur. En nu heb ik ook veel meer last, kan nog niet zitten en moeilijk lopen enzo. Dus moet ik nog veel stilliggen en zo, vreselijk. Maar ja ik overleef het wel, verveel me alleen een beetje soms :)
computer op de vloer, kun je er op je buik voor gaan liggen........
Maar moet eht wel wat drukker worden als nu, anders heb je hier nog weinig te doen........
Ja dat deed ik tot ik last van mijn rug kreeg van de rare houding. nu hang ik half op de bank :) Beetje forummen, scrabble spelen met mijn broer uit Istanbul via Facebook, tv kijken. Joanne is net terug van boodschappen doen en heeft maxi super maandverband meegenomen. :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Daphne

Bericht door Daphne »

Marnix schreef:Joanne is net terug van boodschappen doen en heeft maxi super maandverband meegenomen. :)
Vind je t erg dat ik hier een beetje om moet lachen? :humhihi sterkte Marnix! Als maxi super maandverband niet voldoende is... probeer dan eens kraamverband. Das pas MAXI SUPER MAANDVERBAND!!! :slurp

Sterkte heb je airco in de buurt?
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
vlinder

Bericht door vlinder »

Of een celstofmat...... :yahoo
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Jongere

Bericht door Jongere »

:fi
Marnix

Bericht door Marnix »

Daphne schreef:
Marnix schreef:Joanne is net terug van boodschappen doen en heeft maxi super maandverband meegenomen. :)
Vind je t erg dat ik hier een beetje om moet lachen? :humhihi sterkte Marnix! Als maxi super maandverband niet voldoende is... probeer dan eens kraamverband. Das pas MAXI SUPER MAANDVERBAND!!! :slurp

Geen airco, wel ventilator. Zo warm is het niet hoor, het is maar 25 graden binnen, zo erg is dat niet. Zolang het niet boven de 30 graden is hou ik het prima vol.

En ja, ik had wondverband gekregen, dat is ook megagroot maar dat plakt niet en gaat dus schuiven. Vandaar maandverband, daar moet het mee lukken. Vorig jaar had ik tena lady, werkt ook goed. En ja, je mag daar om lachen hoor :D Kan ik wel tegen. Ik zie de humor er ook wel van in.

Toen ik werd opgehaald kwam een verpleegster en die zei: Mevrouw Karssenberg? Dus ik zei: Ik denk dat je mij moet hebben maar die operatie heb ik niet besteld. Op de operatietafel vertelde ik dat aan de chirurg en vroeg hem vriendelijk of hij niet uit wilde schieten met dat mes. Kon hij wel om lachen.

En nee, je mag er om lachen hoor.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

:humhihi
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Lassie

Bericht door Lassie »

Marnix schreef:
Daphne schreef:

Geen airco, wel ventilator. Zo warm is het niet hoor, het is maar 25 graden binnen, zo erg is dat niet. Zolang het niet boven de 30 graden is hou ik het prima vol.

En ja, ik had wondverband gekregen, dat is ook megagroot maar dat plakt niet en gaat dus schuiven. Vandaar maandverband, daar moet het mee lukken. Vorig jaar had ik tena lady, werkt ook goed. En ja, je mag daar om lachen hoor :D Kan ik wel tegen. Ik zie de humor er ook wel van in.

Toen ik werd opgehaald kwam een verpleegster en die zei: Mevrouw Karssenberg? Dus ik zei: Ik denk dat je mij moet hebben maar die operatie heb ik niet besteld. Op de operatietafel vertelde ik dat aan de chirurg en vroeg hem vriendelijk of hij niet uit wilde schieten met dat mes. Kon hij wel om lachen.

En nee, je mag er om lachen hoor.
best wel logisch dat ze Mevrouw zei..... :langue :langue :langue :langue :langue
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

het zal je maar geworden, je valt in slaap als Marnix en wordt wakker als Mona, terwijl je het noet gewild hebt.....
Ik weet, mijn Verlosser leeft
opgeraapt

Bericht door opgeraapt »

JolandaOudshoorn schreef:het zal je maar geworden, je valt in slaap als Marnix en wordt wakker als Mona, terwijl je het noet gewild hebt.....

krijgen we een rubriek: Schrijf het aan Mona :yahoo
Marnix

Bericht door Marnix »

mona weet raad
Marnix

Bericht door Marnix »

Nou, ik lig nog 90 procent van de dag op mijn buik, ben nog zo lek als een mandje en verveel me dood.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Marnix schreef:Nou, ik lig nog 90 procent van de dag op mijn buik, ben nog zo lek als een mandje en verveel me dood.
Ai.... ik kan je wel wat werk bezorgen............. (maar of je daar nou op zit te wachten???)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
JaCa
Contacteer:

Bericht door JaCa »

Mijn illness valt in het niet bij alle dingen hier :D
Ik ben een dagje thuis gebleven.....beetje :bobo en ook :deg maar tkomtr niet uit gelukkig :langue .....en een beetj :baille

My one and only goal;
His image in my soul.
Plaats reactie