Heb wel eens een stukje van een andere film (TV) van hem gezien, van daarna...MarthaMartha schreef:Is dat zo Bert?Bert Mulder schreef:Weet niet of we kunnen zeggen dat die acteurs christenen waren...Marnix schreef:Je kan dan ook het beste de rol van een christen ook door een christen laten spelen. Dan zijn er volgens mij sowieso weinig problemen.
Ik moet bijvoorbeeld denken aan het Kleine Huis op de Prairie, daarin werd ook regelmatig gebeden. Lijkt me geen probleem, integendeel.
In elk geval de vaderfiguur NIET.
Weet je 't zeker?
(Het lijkt mij dat ie het dan op zijn minst geworden is als je dit allemaal het gezien/gedaan ..................)
die een christen iig niet MAG zien, laat staan in acteren...
Ooit van deze serie gehoord:
Highway to Heaven
From Wikipedia, the free encyclopedia
(Redirected from Highway To Heaven)
Jump to: navigation, search
Highway to Heaven
Format Drama
Starring Michael Landon
Victor French
Country of origin United States
No. of seasons 5
No. of episodes 111
Production
Running time 60 minutes
Broadcast
Original channel NBC
Original run September 19, 1984 – August 4, 1989
Highway to Heaven is an American television drama series which ran on NBC from 1984 to 1989.
It starred Michael Landon as Jonathan Smith, an angel sent down to earth, and his human companion Mark Gordon, played by Victor French. The third popular Michael Landon television vehicle (after Bonanza and Little House on the Prairie) consisted of 111 episodes (some people who study metaphysics believe 111 is the "angel" number.) produced over five seasons.