MarthaMartha schreef:donald duck, voor mijn neefje
(m'n neefje, zegt ze dan

MarthaMartha schreef:donald duck, voor mijn neefje
Mooi, heb ik ook op de kast staan. Moet eerlijk zeggen dat het één van die vele boeken is die ik nog moet gaan lezen. Maar de lezing van prof. Peels die ik pas hoorde was erg de moeite waard.freek schreef:Dit boek heb ik besteld.
Spijt omdat het een heel duur boek was snap ik niet, tenzij de waarde niet overeenkomt met de inhoud.Jongere schreef:Mooi, heb ik ook op de kast staan. Moet eerlijk zeggen dat het één van die vele boeken is die ik nog moet gaan lezen. Maar de lezing van prof. Peels die ik pas hoorde was erg de moeite waard.freek schreef:Dit boek heb ik besteld.
Ik heb (eindelijk)
in mijn bezit!
Werd tijd, al heb ik nu bijna al weer spijt want het is een heel duur ding.
Ik hoor het al, jij kent mijn probleem niet.jvdg schreef:Spijt omdat het een heel duur boek was snap ik niet, tenzij de waarde niet overeenkomt met de inhoud.
De prijs zal je toch van tevoren wel geweten hebben?
Wat herkenbaarJongere schreef:Ik hoor het al, jij kent mijn probleem niet.jvdg schreef:Spijt omdat het een heel duur boek was snap ik niet, tenzij de waarde niet overeenkomt met de inhoud.
De prijs zal je toch van tevoren wel geweten hebben?
Namelijk dat elke keer in een boekwinkel / in de buurt van een boekentafel / op een boekenmarkt ik zo veel mooi's zie dat ik niet kan vertrekken zonder een nieuw boekje aangeschaft te hebben. Pas achteraf komt dan de financiële doorrekening pas om de hoek kijken.
Dat werkt ook niet... Want dan komt er weer een mailing van Wever en Van Wijnen met allemaal mooie aanbiedingen, of je zit even op Marktplaats te snuffelen of op Antiqbook... Om in de verleiding gebracht te worden, hoef je de deur niet meer uitRens schreef:Jongere............dé oplossing voor het probleem is eenvoudig: niet meer naar boekenmarkten en -winkels gaan, ténzij je naar een boekwinkel gaat met een duidelijk en vastomlijnd doel: dat éne boek....en dan hard hollend er weer uit rennen voor je je bedenkt en verder gaat kijken....
ik kreeg vandaag ook weer een catalogus van o.a. Kok ten Have en nog twee anderen, maar als ik geen geld heb om iets te kopen, doe ik ze meteen weer weg om niet in de verleiding te komen tóch iets te bestellen...............Hendrikus schreef:Dat werkt ook niet... Want dan komt er weer een mailing van Wever en Van Wijnen met allemaal mooie aanbiedingen, of je zit even op Marktplaats te snuffelen of op Antiqbook... Om in de verleiding gebracht te worden, hoef je de deur niet meer uitRens schreef:Jongere............dé oplossing voor het probleem is eenvoudig: niet meer naar boekenmarkten en -winkels gaan, ténzij je naar een boekwinkel gaat met een duidelijk en vastomlijnd doel: dat éne boek....en dan hard hollend er weer uit rennen voor je je bedenkt en verder gaat kijken....
da's ook wel een handige tip voor mij.............Rens schreef:Jongere............dé oplossing voor het probleem is eenvoudig: niet meer naar boekenmarkten en -winkels gaan, ténzij je naar een boekwinkel gaat met een duidelijk en vastomlijnd doel: dat éne boek....en dan hard hollend er weer uit rennen voor je je bedenkt en verder gaat kijken....
Boekhandelaar Wieger Smeijers bij ons in Rijssen zou wel zeggen.: "Gevaarlijke handel hier!" Om zonder iets bij hem de winkel uit te gaan, dat lukt je niet zo gauw! Ik heb de eer hem elke dag de post te mogen bezorgenRens schreef:ik kreeg vandaag ook weer een catalogus van o.a. Kok ten Have en nog twee anderen, maar als ik geen geld heb om iets te kopen, doe ik ze meteen weer weg om niet in de verleiding te komen tóch iets te bestellen...............Hendrikus schreef:Dat werkt ook niet... Want dan komt er weer een mailing van Wever en Van Wijnen met allemaal mooie aanbiedingen, of je zit even op Marktplaats te snuffelen of op Antiqbook... Om in de verleiding gebracht te worden, hoef je de deur niet meer uitRens schreef:Jongere............dé oplossing voor het probleem is eenvoudig: niet meer naar boekenmarkten en -winkels gaan, ténzij je naar een boekwinkel gaat met een duidelijk en vastomlijnd doel: dat éne boek....en dan hard hollend er weer uit rennen voor je je bedenkt en verder gaat kijken....