Gods wonderen anno 2002

Loïs

Bericht door Loïs »

Ik geloof ook in wonderen, jazeker! Gisteren hoorde ik van een jongen die niet in God geloofde en op een gegeven moment Psalm 91 hoorde voorlezen. Hij liep weg, stak de straat over en een auto schepte hem. Getuigen verklaarden het onmogelijk dat hij nog zou leven... maar hij was ongedeerd.

In Psalm 91:11-23 staat
Want Hij zal Zijn engelen van u bevelen, dat zij u bewaren in al uw wegen.
Zij zullen u op de handen dragen, opdat gij uw voet aan geen steen stoot.
Op den fellen leeuw en de adder zult gij treden, gij zult den jongen leeuw en den draak vertreden.

Ondertussen gelooft deze jongen wel en is hij erg actief in allerlei evangelisatiewerk. Ik vond het echt heel mooi om van hem te horen.

Groetjes van Loïs.
england

Bericht door england »

Zoek eerst het koninkrijk van God, en Zijn gerechtigheid, en AL het andere zal u toegeworpen worden...

Ook de kleine dingen, ook dagelijk eten etc. De Heere weet wat wij nodig hebben, en zal ook in het kleine voor ons zorgen, maar wel tot Zijn eer! Wat zou er gebeuren als iemand al zijn vertrouwen op God zou stellen en God zou hem laten omkomen van honger? Zou dan de 'wereld' niet zeggen: Waar is nu uw God...? Ik denk dat we daar ook op mogen pleitten, immers, Mozes deed dat ook, we moeten instaan voor de eer van God!

En ja, wonderen gebeuren nog steeds... Wat onmogelijk is bij de mensen...
Plaats reactie