de rommelplek in huis...

MarthaMartha

Re: de rommelplek in huis...

Bericht door MarthaMartha »

Rens schreef:
Afgewezen schreef:
refo schreef:Ik zag dat moderatoren tegenwoordig topics verwijderen 'die nergens over gaan'.
Dus heren moderatoren: doe uw werk en verwijder deze!
Tja, dan kan deze hele rubriek wel weg, denk ik. :haha
Alleen zijn er mensen die uitsluitend hier schijnen te posten.
:wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :wiz :nananere

Zou het niet zo kunnen zijn dat er forummers actief zijn die theologisch/dogmatisch in het geheel niet onderlegd zijn, en zich moeten beperken tot dit soort rubrieken om niet in de aangegeven rubriek zich volstrekt belachelijk te maken, ook al menen ze het goed, maar worden volstrekt genegeerd??
misschien zijn er mensen die graag meelezen onder theologie, maar geen zin hebben een rotonde 20 keer te nemen, en dus toekijken hoe de rest dat wel doet.....
:jongle
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Rommelplek watisdat??
Misschien een tip: de boel bijhouden zodat het geen rommelplek word ;)
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
judith

Bericht door judith »

mentos schreef:
judith schreef:hihi, goed he......this wel lekker als het helemaal netjes is op mijn kamer! :haha
Kben jaloers op je! Hier liggen zeker twintig boeken en 7 jaargangen DC rond te slingeren...
o o...nou bij mij ist een keer netjes....maar voor je het weet..ist weer een rotzooi! :slurp
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
albion

Bericht door albion »

Ichtus schreef:Rommelplek watisdat??
Misschien een tip: de boel bijhouden zodat het geen rommelplek word ;)
Als je daar tijd voor hebt... dan ben ik alleen bezig om de boel bij te houden :hum

In elke vakantie (dat is zo om de 6 a 8 weken), zorg ik dat de kasten schoon en
opgeruimd zijn. In de grote vakantie wordt alle papierwerk (van school) opgeruimd.
Dan is er een hele klus geklaard! (en heb ik weer volop ruimte overal)

De garage is de echte rommelplek!! :huhu
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

poeh....wat is geen rommelplek bij ons in huis :D
Ik weet, mijn Verlosser leeft
henriët

Bericht door henriët »

JolandaOudshoorn schreef:poeh....wat is geen rommelplek bij ons in huis :D
heerlijk
dan hoef ik me niet zo schuldig te voelen :yahoo
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Marnix

Bericht door Marnix »

de prullenbak :D
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
helma

Bericht door helma »

de kelder
iedereen die moet opruimen schopt gewoon alles naar beneden :mad
er staan keurige kastjes in voor de schoenen maar als je ze naar beneden schopt ziet niemand dat (gelijk)
en je kunt later altijd nog zeggen daat iemand die jou wilde pesten ze uit het kastje gegooid heeft. je vijanden.
Er hangen keurige haken voor alle jassen; maar als je je jas naar beneden schopt is dat makkelijker. dan hoef je hem niet hélemaal op te hangen
En als je uit het voorraadschap een pakje wil pakken en de verpakking zit er omheen, dan kan je vlotter de verpakking op de grond gooien dan dat je het helemaal mee naar boven neemt om in de keuken in de prullenbak te gooien.
Oh daar heeft iemand in zijn enthousiasme ook wat pakjes op de grond laten vallen, maar ik niet, dus ik ruim het niet op.
Rugtassen opruimen!! Zoef, dat stuitert handig de trap af naar beneden! Nou ja, net niet in de bak voor de tassen, maar misschien ruimt iemand die na mij komt die wel even gelijk op. Dan hoef ik niet dat hele trapje naar beneden. Zoef!! Nog een tas! Ai, mijn rits zat niet dicht, vervelend nu ligt alles eruit. Nou, weetje, morgenochtend als ik mijn tas pak ruim ik dat gelijk even op.Nu geen zin.

Daar komt mama in de kelder. hè, waar stap ik nu weer op. Een jas! :soupir en bah, mijn sokken worden nat. O nee hè, ligt er een pakje sap op de grond wat niet bestand is tegen mijn gewicht. :soupir Jas mee naar boven; in de was. Pakje in de prullenbak. kelder schoonmaken. Jongens!! kunnen jullie echt je spullen niet gelijk opruimen??? Oh, maar dat doe ikaltijd!!

:soupir :cry
melissa

Bericht door melissa »

MarthaMartha schreef:Hebben jullie dat nou ook, van die plekken in huis waar het nooit netjes is?
Mijn gootsteenkastje bijvoorbeeld... Vanmorgen schoongemaakt en opgeruimd, maar het zal heus niet lang duren of 't is er weer een bende... (en als dat nou de enige plek was, maar mijn kelder en mijn keukenlaatje zijn ook zoiets...)
.........ikke wel helpen wille hoorre :slurp .......bij andere vind ik dat juist leuk om schoon te maken :humhihi ........maar dat ze dan wel moeten beloven dat het zo netjes blijf ::flood (m&m) :) :langue :) :yahoo :paladin
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

helma schreef:de kelder
er staan keurige kastjes in voor de schoenen maar als je ze naar beneden schopt ziet niemand dat (gelijk)
en je kunt later altijd nog zeggen daat iemand die jou wilde pesten ze uit het kastje gegooid heeft. je vijanden.
Er hangen keurige haken voor alle jassen; maar als je je jas naar beneden schopt is dat makkelijker. dan hoef je hem niet hélemaal op te hangen
En als je uit het voorraadschap een pakje wil pakken en de verpakking zit er omheen, dan kan je vlotter de verpakking op de grond gooien dan dat je het helemaal mee naar boven neemt om in de keuken in de prullenbak te gooien.
Oh daar heeft iemand in zijn enthousiasme ook wat pakjes op de grond laten vallen, maar ik niet, dus ik ruim het niet op.
Rugtassen opruimen!! Zoef, dat stuitert handig de trap af naar beneden! Nou ja, net niet in de bak voor de tassen, maar misschien ruimt iemand die na mij komt die wel even gelijk op. Dan hoef ik niet dat hele trapje naar beneden. Zoef!! Nog een tas! Ai, mijn rits zat niet dicht, vervelend nu ligt alles eruit. Nou, weetje, morgenochtend als ik mijn tas pak ruim ik dat gelijk even op.Nu geen zin.

Daar komt mama in de kelder. hè, waar stap ik nu weer op. Een jas! :soupir en bah, mijn sokken worden nat. O nee hè, ligt er een pakje sap op de grond wat niet bestand is tegen mijn gewicht. :soupir Jas mee naar boven; in de was. Pakje in de prullenbak. kelder schoonmaken. Jongens!! kunnen jullie echt je spullen niet gelijk opruimen??? Oh, maar dat doe ikaltijd!!

Prachtig geschreven.... :yahoo
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
rivers

Bericht door rivers »

Rommelkamer
Wie hier toch woont, die moest zich schamen.
Zijn onderbroek hangt aan de lamp,
een schoolboek slingert langs de ramen,
zijn stoel vol spullen is een ramp.
Zijn regenjas ligt op de schommel,
over de wekker hangt een pet,
zijn hemd ligt in de koekjestrommel,
een hagedis ligt in zijn bed.
Zijn grote sokken langs de muren
verspreiden een onfrisse geur
tot in de huizen van de buren,
zijn broek hangt doelloos aan de deur.
Wie hier toch woont, die moest zich schamen,
niet soms, maar ieder ogenblik.
Wie woont er dan? Ik noem geen namen.
Wie woont er dan? Nou ja. Dus ik.
:cry
Men ontmoet maar zelden een persoon die wil luisteren naar wat hij niet horen wil.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

rivers schreef:Rommelkamer
Hee riviertje, wel ff met bronvermelding hè?
Anders denken ze nog dat je 't zelf bedacht hebt :banni

Shel Silverstein
Jo-Ann

Bericht door Jo-Ann »

helma schreef:de kelder

Echt zo'n column voor terdege of gezinsgids...
Je hebt talent helma!
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Jo-Ann schreef: Echt zo'n column voor terdege of gezinsgids...
Je hebt talent helma!
Dat zou ik dan weer geen compliment willen noemen, want de huishoudelijke columns in die bladen vind ik :banghead :bobo Vaak had het niet meer inhoud dan 'wat heb je de afgelopen twee uur gedaan?' of 'waarom vind je jezelf beklagenswaardig'. Helma weet daar gelukkig bovenuit te stijgen :super
rivers

Bericht door rivers »

Hendrikus schreef:
rivers schreef:Rommelkamer
Hee riviertje, wel ff met bronvermelding hè?
Anders denken ze nog dat je 't zelf bedacht hebt :banni

Shel Silverstein
Sorry Hendrikus, ik wist niet van wie het was. Ik had het ooit eens opgeschreven (zonder naam van de schrijver) :mad
Men ontmoet maar zelden een persoon die wil luisteren naar wat hij niet horen wil.
Plaats reactie