Dat geldt ook voor mij... helaas!!Wilma van den Berg schreef:Wat vreselijk jammer! Ik heb wat anders staan wat ik met geen mogelijkheid kan verzetten...
![]()
![]()
![]()
Ik wens jullie een fijne meeting!
Ik had er graag eens bij willen zijn.
Dat geldt ook voor mij... helaas!!Wilma van den Berg schreef:Wat vreselijk jammer! Ik heb wat anders staan wat ik met geen mogelijkheid kan verzetten...
![]()
![]()
![]()
he bah, wat jammer dat jullie allemaal niet kunnen....Channa schreef:Dat geldt ook voor mij... helaas!!Wilma van den Berg schreef:Wat vreselijk jammer! Ik heb wat anders staan wat ik met geen mogelijkheid kan verzetten...
![]()
![]()
![]()
Ik had er graag eens bij willen zijn.
rens is verhuis naar zo n uithoek, maar we kunnen toch wat regelen, als hij met de trein kan gaan, kunnen we hem ophalen bij een station, dat is helemaal geen probleem\Mister schreef:Geen centrale en zeker geen Rens-vriendelijke plek...
Leuk!Tiberius schreef:Beste mensen,
Op zaterdagavond 24 mei DV hopen we bij voldoende belangstelling een meeting te organiseren in Hendrik-Ido-Ambacht. Dit dorp ligt ca 10 km ten zuiden van Rotterdam, gemakkelijk te bereiken via de snelwegen A15 en A16.
In dit topic kan je aangeven of je dan aanwezig kan en wil zijn.
Met vriendelijke groet,
Tiberius, moderator
beetje gezwam op de vierkante millimeter................voor ik bij het station leeuwarden ben (het dichtstbijzijnde station), ben ik al ruim een uur onderweg.Bert Mulder schreef: 5. Hij ook iemand zo bij zo kan vragen om hem aub op te pikken
.
kom dat OV in Friesland maar effe testen zou ik zeggenBert Mulder schreef:2. Openbaar vervoer in Nederland is veel verder gevorderd dan hier bijvoorbeeld
JolandaOudshoorn schreef:mmm, na al dat gezwam op die vierkante milimeters, moeten we constateren dat Rens niet komt.![]()
En Bert komt ook niet![]()
En ik weet het nog niet, of ik kom zal 25 mei bekend zijn!