Meeting zaterdag 24 mei
Meeting zaterdag 24 mei
Beste mensen,
Op zaterdagavond 24 mei DV hopen we bij voldoende belangstelling een meeting te organiseren in Hendrik-Ido-Ambacht. Dit dorp ligt ca 10 km ten zuiden van Rotterdam, gemakkelijk te bereiken via de snelwegen A15 en A16.
In dit topic kan je aangeven of je dan aanwezig kan en wil zijn.
Met vriendelijke groet,
Tiberius, moderator
Op zaterdagavond 24 mei DV hopen we bij voldoende belangstelling een meeting te organiseren in Hendrik-Ido-Ambacht. Dit dorp ligt ca 10 km ten zuiden van Rotterdam, gemakkelijk te bereiken via de snelwegen A15 en A16.
Met vriendelijke groet,
Tiberius, moderator
- Wilma van den Berg
Re: Meeting zaterdag 24 mei
Wat vreselijk jammer! Ik heb wat anders staan wat ik met geen mogelijkheid kan verzetten...

Ik wens jullie een fijne meeting!

Ik wens jullie een fijne meeting!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Hm dan heb ik nu al een afspraak staan. Weekendje Brakel, oppassen op mijn jongste fans
:D:D

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Dan moet je aardig doorlezen.Marnix schreef:Weekendje Brakel, oppassen op mijn jongste fans

En de jongste fans niet te druk zijn.
tib, je bent een kei!!!!
ik ben aanwezig, en help je als je hulp nodig hebt... je zegt t maar, ik weet niet of ik mn man mee kan charteren, maar dat zien we nog wel
ik ben aanwezig, en help je als je hulp nodig hebt... je zegt t maar, ik weet niet of ik mn man mee kan charteren, maar dat zien we nog wel

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- monique
joehoee een meetingTiberius schreef:Beste mensen,
Met vriendelijke groet,
Tiberius, moderator
tis wel een beetje ver weg hoor
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
je regelt gewoon dat je mee mag rijden met iemand uit de buurt!!!! er komen er zat bij jou vandaan, ennemonique schreef:joehoee een meetingTiberius schreef:Beste mensen,
Met vriendelijke groet,
Tiberius, moderator
luitjes laten we nuchter blijven, Nederland is één groot dorp!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- monique
ja dat komt wel goedhenriët schreef:je regelt gewoon dat je mee mag rijden met iemand uit de buurt!!!! er komen er zat bij jou vandaan, ennemonique schreef:joehoee een meetingTiberius schreef:Beste mensen,
Met vriendelijke groet,
Tiberius, moderator
luitjes laten we nuchter blijven, Nederland is één groot dorp!!
nuchter????
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
Tiberius schreef: Dit dorp ligt ca 10 km ten zuiden van Rotterdam, gemakkelijk te bereiken via de snelwegen A15 en A16.
ook met de scootmobiel? zo ja, dan mag ik nu wel alvast gaan rijden, tegen de tijd van de meeting zal ik er dan wel zijn (hoop ik)
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Ik zou nog heel even wachten, als ik jou was. Misschien komt er nog wel wat last-minute informatie.Rens schreef:Tiberius schreef: Dit dorp ligt ca 10 km ten zuiden van Rotterdam, gemakkelijk te bereiken via de snelwegen A15 en A16.
ook met de scootmobiel? zo ja, dan mag ik nu wel alvast gaan rijden, tegen de tijd van de meeting zal ik er dan wel zijn (hoop ik)
Hm.. ik zal eens kijken of ik tijd heb. Ik lees nu al dat er veel mensen niet komen, dus dat zou weer een pluspuntje voor mij zijn om wèl te gaan. 

Wat is dan het maximale aantal bezoekers dat jij nog net komt?Jongere schreef:Hm.. ik zal eens kijken of ik tijd heb. Ik lees nu al dat er veel mensen niet komen, dus dat zou weer een pluspuntje voor mij zijn om wèl te gaan.
Het zaaltje in Hendrik-Ido-Ambacht biedt plaats aan ongeveer 25 mensen (dacht ik zo).
is het programma al bekend tib?Tiberius schreef:Wat is dan het maximale aantal bezoekers dat jij nog net komt?Jongere schreef:Hm.. ik zal eens kijken of ik tijd heb. Ik lees nu al dat er veel mensen niet komen, dus dat zou weer een pluspuntje voor mij zijn om wèl te gaan.
Het zaaltje in Hendrik-Ido-Ambacht biedt plaats aan ongeveer 25 mensen (dacht ik zo).

Ongetwijfeld.henriët schreef:is het programma al bekend tib?
Maar niet bij mij.
Tiberius schreef:Ongetwijfeld.henriët schreef:is het programma al bekend tib?
Maar niet bij mij.