Doet me aan een liedje denken , waar mijn broers me vroeger mee plaagden.....
Leuk hoor!!
helma schreef:Margriet
helma schreef:Margriet
Groetjes terugmonique schreef:ik doe de groeten
-judith-
-mentos-
-henriet-
-helma-![]()
-channa-
-johann gotfriet walter-ik weet niet hoe je dat schrijf
jaaazeker word leukmentos schreef:Groetjes terugmonique schreef:ik doe de groeten
-judith-
-mentos-
-henriet-
-helma-![]()
-channa-
-johann gotfriet walter-ik weet niet hoe je dat schrijf(en we moeten nog afspreken voor de meivakantie, he!)
Heeejj... groeten terug hè!monique schreef:ik doe de groeten
-judith-
-mentos-
-henriet-
-helma-![]()
-channa-
groetiessss terugChanna schreef:Heeejj... groeten terug hè!monique schreef:ik doe de groeten
-judith-
-mentos-
-henriet-
-helma-![]()
-channa-
geweldig... laat ik me nou ook aangesproken voelen...judith schreef:Ik doe gewooon de groetjesss....Aan allle lieve RF ers!!!!!!!!
dankeMarthaMartha schreef:geweldig... laat ik me nou ook aangesproken voelen...judith schreef:Ik doe gewooon de groetjesss....Aan allle lieve RF ers!!!!!!!!
en groetjes terug!
kom je nog weer eens langs?judith schreef:dankeMarthaMartha schreef:geweldig... laat ik me nou ook aangesproken voelen...judith schreef:Ik doe gewooon de groetjesss....Aan allle lieve RF ers!!!!!!!!
en groetjes terug!
vandaag kan niet...judith schreef:jaah, martha!! wanneer........![]()
zaterdag doen...want ik moet volgende week stage lopen....MarthaMartha schreef:vandaag kan niet...judith schreef:jaah, martha!! wanneer........![]()
donderdagmiddag? zaterdag?
ja hoor, gezellig! Hartelijk welkom! (niet voor 11 uurjudith schreef:zaterdag doen...want ik moet volgende week stage lopen....MarthaMartha schreef:vandaag kan niet...judith schreef:jaah, martha!! wanneer........![]()
donderdagmiddag? zaterdag?
doen we dat...![]()
kan dat....
![]()