Zoals jij het nu stelt, Vlinder, moeten we inderdaad respect hebben voor allen die in hoogheid zijn gezeten, maar dat betekent niet dat we alles kritiekloos moeten aanvaarden wat deze personen in handel en wandel doen.vlinder schreef:Tiberius schreef:Wat jij vindt, daar ga ik niet over.Billy schreef:scheldwoorden?
bange multiculturele cultuursloper
ik vind JP bang ( lijkt me niks mis met die mening)
ik vind JP multicultureel ( lijkt me een feit)
ik vind dat JP onze cultuur door zijn houding afbreekt en verloochend.
kortom... ??????....mod...??
Maar wel wat je hier neertypt. En dan constateer ik, dat je op de persoon speelt (en dus niet inhoudelijk discussieert) en verder dat je de grenzen van het betamelijke overschrijdt, zeker in het kader van een bijbelse levenshouding:
Sorry hoor, maar worden nu naast predikanten de ministers ook op een voetstuk geplaatst (lees heilig verklaart)? Daarnaast: voor wie moet ik respect hebben voor de regering of het koningshuis? Ik heb voor iedereen respect maar ben het met Billy eens dat je best wat van iemand mag vinden n.a.v. zijn woorden/daden.....
. Zo kan Willem Alexander 100 keer in hoogheid gezeten zijn, ik heb heus respect voor hem, maar n.a.v. het gedoe rond de olympische spelen vind ik hem zwak! Kan toch?
Toets: de Bijbel