helma schreef:Afgewezen schreef:... bij leuke mensen.

helma schreef:Afgewezen schreef:... bij leuke mensen.
jah, lijkt me ook heerlijk!JolandaOudshoorn schreef:Ik zou wel weer een lekkere lange wandeling willen maken door het bos of langs het strand
goed ideemonique schreef:nu zou ik rustig bij het strand willen zitten om lekker nate denken
welkom, doen we het samen, kids mee, gezellig...JolandaOudshoorn schreef:Ik zou wel weer een lekkere lange wandeling willen maken door het bos of langs het strand
Gelukkig als je dan soms op aarde iets van de hemelse vrede mag ervaren... dat is het beste plekje hier op aarde!henriët schreef:soms denk je wel eens, was ik de 'strijd' maar te boven en in die zin zou ik een plaatje in Zijn huis graag willen hebben...
amen!Channa schreef:Gelukkig als je dan soms op aarde iets van de hemelse vrede mag ervaren... dat is het beste plekje hier op aarde!henriët schreef:soms denk je wel eens, was ik de 'strijd' maar te boven en in die zin zou ik een plaatje in Zijn huis graag willen hebben...
`henriët schreef:welkom, doen we het samen, kids mee, gezellig...JolandaOudshoorn schreef:Ik zou wel weer een lekkere lange wandeling willen maken door het bos of langs het strand
Die ene op je hyvesRens schreef:Bij mijn lief............
JOH... Gijs... heb jij ook hyves?Gijs83 schreef:Die ene op je hyvesRens schreef:Bij mijn lief............![]()
who may it be?? there's no photo of my love on my hyves.....Gijs83 schreef:Die ene op je hyvesRens schreef:Bij mijn lief............![]()