Wat doen we vandaag? [2]
Re: Wat doen we vandaag? [2]
stof happen en schoonmaken. Het gat is klaar!
- Wilma van den Berg
Spullen opruimen, administratie doornemen, voorbereiden voor morgen, krant lezen en waarschijnlijk op tijd naar bed
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- Wilma van den Berg
Nu de trap nog...Lassie schreef:stof happen en schoonmaken. Het gat is klaar!

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
ja dat zal wel minder gruis etc. geven. (miss. alleen het stof van het zagen)Wilma van den Berg schreef:Nu de trap nog...Lassie schreef:stof happen en schoonmaken. Het gat is klaar!![]()
hard werken
have a nice day
have a nice day
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
you toohenriët schreef:hard werken
have a nice day
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
thanksalbion schreef:you toohenriët schreef:hard werken
have a nice day
en dan te bedenken dat ik over 6 uur gewoon mn bed uit moet.......kreun...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
hier nog een. De wekker staat op 6 uur (iedere morgen), maar ik vind het moeilijk om naar bed te gaan (k heb nog geen slaap)henriët schreef:thanksalbion schreef:you toohenriët schreef:hard werken
have a nice day
en dan te bedenken dat ik over 6 uur gewoon mn bed uit moet.......kreun...
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
thankshenriët schreef:hard werken
have a nice day
en dan te bedenken dat ik over 6 uur gewoon mn bed uit moet.......kreun...[/quote]
hier nog een. De wekker staat op 6 uur (iedere morgen), maar ik vind het moeilijk om naar bed te gaan (k heb nog geen slaap)[/quote]
ik heb er geen moeite mee, heb wel slaap, maar kan niet meer vanachter de pc komen................
maar toch ga ik maar...
slaap lekker!!!!!!!!
Vanmorgen m'n auto naar de garage gebracht voor de jaarlijkse APK-keuring. (een dagje eerder dan gepland, kwam de garage uiteindelijk beter uit) Vanmorgen weer thuiswerk voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond gaat Ds.D.de Wit weer door met zijn bijbellezing over de zendingsreizen van Paulus. In de Saambinder stond trouwens dat-ie in Zaandam deed. Er stond 9.30 uur zal wel 19.30 bedoeld zijn, maar naar mijn beste weten doet hij toch vanavond in Rijssen-West.
om half 9 vanochtend had ik een gesprek met m'n teammanager... ze was nogal tevreden over mij. (k ben kritisch, lief, en zorgaam, *ahum*). Toen gewerkt van 9-12 en nu zit ik nog steeds met m'n laptop op schoot. (ondertussen wel een eitje gebakken voor m'n vriend en voor mezelf)
Voortzetting van de schoonmaak.
Boodschappen.

Boodschappen.

Wat doet hij dan?Gijs83 schreef:In de Saambinder stond trouwens dat-ie in Zaandam deed. Er stond 9.30 uur zal wel 19.30 bedoeld zijn, maar naar mijn beste weten doet hij toch vanavond in Rijssen-West.

Huiswerk, was in de trommel en daarna ophangen, bellen, strijken, preek luisteren, was vouwen en opruimen, huiswerk, rf, bellen, rf, eten bij schoonmamma, verjaardag, man van trein halen, misschien nog zingen.
Soms heb je zo'n dag. Iedereen zit te bellen grrrrrr
Soms heb je zo'n dag. Iedereen zit te bellen grrrrrr
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
net een taart gemaakt!!! WAhahaha harstikke mislukt natuurlijk... khad de suiker op de kwark gedaan ipv boven op. Dus daar moet ik dan nog even wat op verzinnen... wahhaha.
Kga straks ff kijken voor een b&b in of rondom Antwerpen (we gaan a.s. weekend gezellig op stap).
Kga straks ff kijken voor een b&b in of rondom Antwerpen (we gaan a.s. weekend gezellig op stap).