Heel veel sterkte en Gods nabijheid, kracht en steun van harte toegebeden!helma schreef:vandaag heb ik Katja naar het GPZ gebracht....
Wat doen we vandaag? [2]
- Wilma van den Berg
Re: Wat doen we vandaag? [2]
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Sterkte Helma en gezin!helma schreef:vandaag heb ik Katja naar het GPZ gebracht....
Sterkte!helma schreef:vandaag heb ik Katja naar het GPZ gebracht....
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
soms is deze moeilijke weg de enige die overblijft!!!!helma schreef:vandaag heb ik Katja naar het GPZ gebracht....
sterkte voor jezelf, voor katja, voor het gezin,
en allemaal Zijn hulp en kracht toegewenst!
(Weet dat we voor jullie bidden!)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Is het zo erg? Hoop dat ze snel weer uit het dal mag opkruipen! Van harte heel veel sterkte daar!henriët schreef:soms is deze moeilijke weg de enige die overblijft!!!!helma schreef:vandaag heb ik Katja naar het GPZ gebracht....
sterkte voor jezelf, voor katja, voor het gezin,
en allemaal Zijn hulp en kracht toegewenst!
(Weet dat we voor jullie bidden!)
goedemorgen! Ik ga mn bed maar eens uit en de wereld maar eens in!
veel plannen voor vandaag 

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- MarthaMartha
huh? jij zit eerst op rf en daarna ga je pas je bed uit? computer in bed?Daphne schreef:goedemorgen! Ik ga mn bed maar eens uit en de wereld maar eens in!veel plannen voor vandaag
Maar inderdaad, kom er maar uit. Gooi je ramen lekker open, want het ruikt naar voorjaar!
Jammer dat ik moet werken, anders ging ik de tuin in....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef: huh? jij zit eerst op rf en daarna ga je pas je bed uit? computer in bed?
....

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- MarthaMartha
ik loop wat achter soms... (soms?)Daphne schreef:MarthaMartha schreef: huh? jij zit eerst op rf en daarna ga je pas je bed uit? computer in bed?
....Ja ik slaap altijd met mn computter in bed in plaats van mn knuffelbeertje
(*er bestaan tegenwoordig ook Laptops...)
Jouw woordenMarthaMartha schreef:ik loop wat achter soms... (soms?)Daphne schreef:MarthaMartha schreef: huh? jij zit eerst op rf en daarna ga je pas je bed uit? computer in bed?
....Ja ik slaap altijd met mn computter in bed in plaats van mn knuffelbeertje
(*er bestaan tegenwoordig ook Laptops...)

- MarthaMartha
een risje klokken gelijk zetten.......
ziedaar één van de redenen waarom wij geen klokken hebbenMarthaMartha schreef:een risje klokken gelijk zetten.......
(maar de meest zwaarwegende: ik word getikt van dat getik)

- MarthaMartha
ik ben het al, dus dat maakt met die klokken niet meer uitHendrikus schreef:ziedaar één van de redenen waarom wij geen klokken hebbenMarthaMartha schreef:een risje klokken gelijk zetten.......
(maar de meest zwaarwegende: ik word getikt van dat getik)

en terzijde.... het waren er maar twee bij mij..... in één klok zelfs, een voor en achterkant....
en dat noemt gij dan een risjeMarthaMartha schreef:ik ben het al, dus dat maakt met die klokken niet meer uitHendrikus schreef:ziedaar één van de redenen waarom wij geen klokken hebbenMarthaMartha schreef:een risje klokken gelijk zetten.......
(maar de meest zwaarwegende: ik word getikt van dat getik)![]()
en terzijde.... het waren er maar twee bij mij..... in één klok zelfs, een voor en achterkant....

- MarthaMartha
zorry, het had er één meer kunnen zijn, maar daar kon ik geen batterij voor vinden.....Hendrikus schreef:en dat noemt gij dan een risjeMarthaMartha schreef:ik ben het al, dus dat maakt met die klokken niet meer uitHendrikus schreef: ziedaar één van de redenen waarom wij geen klokken hebben
(maar de meest zwaarwegende: ik word getikt van dat getik)![]()