Wist je dat ...[7]
Re: Wist je dat ...[7]
Judith, jij wilde toch nog de christenreis lezen? Door hier te kijken kun je meteen je engels opvijzelen! Is echt goed verstaanbaar Engels!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- Wilma van den Berg
Zeker de moeite waard om te kijken. Zowel voor de inhoud als de taal!vlinder schreef:Judith, jij wilde toch nog de christenreis lezen? Door hier te kijken kun je meteen je engels opvijzelen! Is echt goed verstaanbaar Engels!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
...ik bijna jarig ben
...ik daar eigenlijk helemaal geen zin in heb
...ik niet weet wat ik moet vragen
...mijn vriend elke keer vraagt wat ik graag wil hebben
...ik dat gewoon niet weet...
...ik m'n verjaardag voor m'n vrienden wil houden (maar ze eigenlijk dan niet kunnen)...
...ik daar eigenlijk helemaal geen zin in heb
...ik niet weet wat ik moet vragen
...mijn vriend elke keer vraagt wat ik graag wil hebben
...ik dat gewoon niet weet...
...ik m'n verjaardag voor m'n vrienden wil houden (maar ze eigenlijk dan niet kunnen)...
Dan houd je het toch een dag of wat later.Lassie schreef:...ik m'n verjaardag voor m'n vrienden wil houden (maar ze eigenlijk dan niet kunnen)...
gewoon een keertje goedvinden dat jetje van 4 zelf dr brood smeert en zoontjelief sliep ook nogChanna schreef:Hoe doe je dat?henriët schreef: Whaha, nee hoor, ben je mal, ik heb vanochtend heerlijk uitgeslapen, kwam er pas om half 10 uit, en dat met 2 kinderen,
de uurtjes zijn dus al wel weer ingehaald

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
...m'n vrienden komen het liefst in het weekend...Tiberius schreef:Dan houd je het toch een dag of wat later.Lassie schreef:...ik m'n verjaardag voor m'n vrienden wil houden (maar ze eigenlijk dan niet kunnen)...
...dat ik zaterdag avond weer heel beroerd was....
....en heel erg diaree enne hoofdpijn en maagpijn had....
...en dat ik zondag dus oook niet naar de kerk kon, en de hele tijd op de bank heb gelegen...
en vandaag nog niet naar school ben gegaan.....omdat ik me nog niet helemaal lekker voelde...en nog heel slap was...
En ik nu blij ben dat het stukkken beter gaaaat!
En ik morgen weer naar school ga!
....en heel erg diaree enne hoofdpijn en maagpijn had....
...en dat ik zondag dus oook niet naar de kerk kon, en de hele tijd op de bank heb gelegen...
en vandaag nog niet naar school ben gegaan.....omdat ik me nog niet helemaal lekker voelde...en nog heel slap was...
En ik nu blij ben dat het stukkken beter gaaaat!
En ik morgen weer naar school ga!
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
... ik baal van al het schoolwerk!
... ik nu eigenlijk een anw-tentamen moet leren
... ik hier de hele middag al mee bezig ben geweest
... ik hard aan ontspanning toe ben...
... ik wilde dat ik al van school af was!
... ik wel weet dat ik niet zo moet mopperen
... ik nu eerst maar ga eten(geen idee wat) en daarna weer heel hard verder ga leren?!
... ik vanavond waarschijnlijk niet meer online kom...
... dit mijn vierhonderdste posting is?
... ik nu eigenlijk een anw-tentamen moet leren
... ik hier de hele middag al mee bezig ben geweest
... ik hard aan ontspanning toe ben...
... ik wilde dat ik al van school af was!
... ik wel weet dat ik niet zo moet mopperen
... ik nu eerst maar ga eten(geen idee wat) en daarna weer heel hard verder ga leren?!
... ik vanavond waarschijnlijk niet meer online kom...
... dit mijn vierhonderdste posting is?

Getob is als een schommelstoel: het houdt je bezig, maar het brengt je nergens...!!
- Wilma van den Berg
@ Judith, fijn dat het weer wat beter gaat. Beterschap!
@ Mentos, succes! Zet 'm op! Heel veel succes met en in alles. Vertrouw op Hem
...we een lange dag gemaakt hebben maar wel heel veel plezier en voldoening hebben!
...ik vandaag veel regen heb gezien maar het nu gelukkig droog is
...hier een prachtige lucht te bewonderen is
...er vandaag veel post was
@ Mentos, succes! Zet 'm op! Heel veel succes met en in alles. Vertrouw op Hem
...we een lange dag gemaakt hebben maar wel heel veel plezier en voldoening hebben!
...ik vandaag veel regen heb gezien maar het nu gelukkig droog is
...hier een prachtige lucht te bewonderen is
...er vandaag veel post was
vandaag (en de vorige dagen) 5 Bofpatienten in het gezin...
nog 2 te gaan dan hebben ze het allemaal gehad.
hoe is dat begonnen, helma? Mijn zoon ligt nu in bed met koorts. Gelukkig slaapt hijhelma schreef:vandaag (en de vorige dagen) 5 Bofpatienten in het gezin...
Ik hoop van harte dat het niet de bof is. Wij hebben het in Zeeland al een paar
weken terug gehad (veel kinderen waren ziek).
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- Wilma van den Berg
Vandaag ook weer meerdere zieken. Wat was het stil op m'n werk zeg....helma schreef:vandaag (en de vorige dagen) 5 Bofpatienten in het gezin...
- MarthaMartha
hé Helma, ik heb al een week hoofdpijn, zaterdag begon mijn keel zeer te doen, zondag nog erder en vandaag doet eten ook zeer. links onder mijn oor, achter mijn kaak. Voel me verder niet ziek, alleen wat gammel, zere keel/nek en hoofdpijn..... is dat soms..... ?helma schreef:vandaag (en de vorige dagen) 5 Bofpatienten in het gezin...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
kan de bof zijn , maar t kan ook zijn van het lopen zonder jas.........MarthaMartha schreef:hé Helma, ik heb al een week hoofdpijn, zaterdag begon mijn keel zeer te doen, zondag nog erder en vandaag doet eten ook zeer. links onder mijn oor, achter mijn kaak. Voel me verder niet ziek, alleen wat gammel, zere keel/nek en hoofdpijn..... is dat soms..... ?helma schreef:vandaag (en de vorige dagen) 5 Bofpatienten in het gezin...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
niet zo bijdehandt/bijdehand hé?!henriët schreef:kan de bof zijn , maar t kan ook zijn van het lopen zonder jas.........MarthaMartha schreef:hé Helma, ik heb al een week hoofdpijn, zaterdag begon mijn keel zeer te doen, zondag nog erder en vandaag doet eten ook zeer. links onder mijn oor, achter mijn kaak. Voel me verder niet ziek, alleen wat gammel, zere keel/nek en hoofdpijn..... is dat soms..... ?helma schreef:vandaag (en de vorige dagen) 5 Bofpatienten in het gezin...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!