Wat doen we vandaag? [2]
Re: Wat doen we vandaag? [2]
ik denk gewoon rustig aan doen... (vannacht weinig geslapen omdat ik me enorm beroerd voel(de))
Nu werken. Daarna boodschappen doen, en verder heerlijk rustig aan doen en genieten van mn weekend! 

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- JolandaOudshoorn
Heeeeeeele leuke avond, Daphne!Daphne schreef:Ik ga zo even 3 uurtjes werken!Dan naar huis
, even wat laatste boodschappen doen, misschien even shoppen, mn oom van de trein halen, avond eten en daarna begint the big party
ik vier vanavond officieel mn verjaardag

Ik weet, mijn Verlosser leeft
dit heette geen oppassen hoor, in 5 minuten was ik weer terug!!!! Ben je mal, of ik nou in de tuin aan t werken ben of ik breng even iets heen en weer!!refo schreef:Als je niet naast de apotheek of de bakker woont is het inderdaad buitengewoon dapper. Al zou ik het anders noemen.
Net als een vierjarige laten oppassen. Dat doe je toch niet!
gek eigenlijk dat jij altijd iets negatiefs hebt tegen mij, terwijl je me helemaal niet kent
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
overigens is de planning van gister helemaal verandert, we zijn in plaats van vanmiddag gaan winkelen in de koopgoot!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ziek op bed liggen en tussen door de was doen....
Beterschap Lassie! Het gaat nog niet al te best met jou geloof ikLassie schreef:ziek op bed liggen en tussen door de was doen....

Ik ga vanmiddag mijn postwijk doen en vanavond het maandelijkse zanguurtje in het plaatselijke bejaardenhuis, waar we gisteravond ook al geweest zijn. Het was een mooie lezing met een powerpointpresentie van de platen uit de Christinnereis naverteld door J.de Jager. Je wordt altijd weer jaloers als je de weg Christen en in dit geval Christinne leest/hoort/ziet. Van harte aanbevolen om eens te lezen!
Jij zit de laatste tijd wel aardig in de lappenmand hè.Lassie schreef:ziek op bed liggen en tussen door de was doen....
Vanochtend de krant bezorgd en twee verslagen/werkstukken voor school gemaakt. Nu nog een boekverslag, een hoofdstuk wiskunde, een hoofdstuk scheikunde en heel veel lesjes van Nederlands om te maken in het vooruitzicht! En als dat af is, maar snel beginnen met het leren van een tentamen. Toch beste vervelend, anderhalve week ziek zijn

Getob is als een schommelstoel: het houdt je bezig, maar het brengt je nergens...!!
hej meis, nou heeeel veel suc6 ermee zeg!!mentos schreef:Vanochtend de krant bezorgd en twee verslagen/werkstukken voor school gemaakt. Nu nog een boekverslag, een hoofdstuk wiskunde, een hoofdstuk scheikunde en heel veel lesjes van Nederlands om te maken in het vooruitzicht! En als dat af is, maar snel beginnen met het leren van een tentamen. Toch beste vervelend, anderhalve week ziek zijn![]()
![]()

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- Wilma van den Berg
Je hebt al aardig wat gedaan in korte tijd zo te zien. Succes met de rest!judith schreef:hej meis, nou heeeel veel suc6 ermee zeg!!mentos schreef:Vanochtend de krant bezorgd en twee verslagen/werkstukken voor school gemaakt. Nu nog een boekverslag, een hoofdstuk wiskunde, een hoofdstuk scheikunde en heel veel lesjes van Nederlands om te maken in het vooruitzicht! En als dat af is, maar snel beginnen met het leren van een tentamen. Toch beste vervelend, anderhalve week ziek zijn![]()
![]()
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Gijs83 schreef:Beterschap Lassie! Het gaat nog niet al te best met jou geloof ikLassie schreef:ziek op bed liggen en tussen door de was doen..... Maar de trouwdag in het vooruitzicht moet je wel opvrolijken
![]()
Ik ga vanmiddag mijn postwijk doen en vanavond het maandelijkse zanguurtje in het plaatselijke bejaardenhuis, waar we gisteravond ook al geweest zijn. Het was een mooie lezing met een powerpointpresentie van de platen uit de Christinnereis naverteld door J.de Jager. Je wordt altijd weer jaloers als je de weg Christen en in dit geval Christinne leest/hoort/ziet. Van harte aanbevolen om eens te lezen!
dan moet je eens even naar de site kijken die aangegeven wordt bij ...weet je dat... Heel interessant en heel duidelijk. In een woord prachtig. Lees de reacties maar
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Planning van gister ging anders. Het leren lukte niet, de Bijbelstudie schoof ik naar voren en je raad het al, ik viel in slaap en werd wakker toen memento thuis kwam....Schaam....was gister wat depri, maar vandaag weer helemaal opgevrolijkt!
Vandaag heb ik heerlijk gewerkt. Morgen ook nog werken en maandag weer lekker vrij!
Vandaag heb ik heerlijk gewerkt. Morgen ook nog werken en maandag weer lekker vrij!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Zo ik heb weer lang genoeg achter de computer gezeten.
Ik ga gauw aan de slag. Nakijkwerk. Om 12 uur moet ik weer
voor de klas staan.
Om half vier hoop ik weer thuis te zijn.
Allen een hele prettige dag (het zonnetje schijnt uitbundig!)
Ik ga gauw aan de slag. Nakijkwerk. Om 12 uur moet ik weer
voor de klas staan.
Om half vier hoop ik weer thuis te zijn.
Allen een hele prettige dag (het zonnetje schijnt uitbundig!)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
heb vanochtend 1was op gevouwen, net wat administratie gedaan, er staan nog twee wasmanden te wachten met wasgoed wat opgevouwen moet worden!
De rest van de dag, boodschappen doen en misschien nog even de stad in of naar de IKEA.
De rest van de dag, boodschappen doen en misschien nog even de stad in of naar de IKEA.