valt college style dan niet onder rommel??Wilma van den Berg schreef:Hét krantje van ds. Pieters, een loonstrook, folder van College Style en nog wat "rommel"(wat ik maar direct heb weggedaan)

Hier:
m'n rooster
blad van Achmea
valt college style dan niet onder rommel??Wilma van den Berg schreef:Hét krantje van ds. Pieters, een loonstrook, folder van College Style en nog wat "rommel"(wat ik maar direct heb weggedaan)
nou, heb je dat plastic er nóg niet afgehaald dan?Lassie schreef:Bij ons zit er altijd plastic omheen en wij hebben hem al twee weken in huis.
Hendrikus schreef:nou, heb je dat plastic er nóg niet afgehaald dan?Lassie schreef:Bij ons zit er altijd plastic omheen en wij hebben hem al twee weken in huis.
wat spook jij toch allemaal uit?MarthaMartha schreef:alweer een boete.......
hi, nee, 111 gereden bij Utrecht (trajectcontrole), blehhh......Hendrikus schreef:wat spook jij toch allemaal uit?MarthaMartha schreef:alweer een boete.......
alweer met losse handen gelopen of zo?
niet botsen bij Botshoofd en zoMarthaMartha schreef:morgen maar rustig aan doen op weg naar Zeeland....
Hendrikus schreef:niet botsen bij Botshoofd en zoMarthaMartha schreef:morgen maar rustig aan doen op weg naar Zeeland....
Dat is inderdaad balen Martha!!!MarthaMartha schreef: hi, nee, 111 gereden bij Utrecht (trajectcontrole), blehhh......![]()
zó krijg je tijden niks en dan opeens twee in een maand op dezelfde plek ook nog....
morgen maar rustig aan doen op weg naar Zeeland....
Je hebt helemaal gelijk. Daarom wíl ik me altijd aan de snelheid houden. Daarbij ben ik het verplicht aan het visje achterop mijn auto. Ik probeer daar erg op te letten. Maar het beroerde bij trajectcontrole is, dat je ook niet meer even gas kan geven om even iemand in te halen....Daphne schreef:Dat is inderdaad balen Martha!!!MarthaMartha schreef: hi, nee, 111 gereden bij Utrecht (trajectcontrole), blehhh......![]()
zó krijg je tijden niks en dan opeens twee in een maand op dezelfde plek ook nog....
morgen maar rustig aan doen op weg naar Zeeland....
(*mn volgende opmerking is niet persoonlijk maar algemeen!)
Wat ik me afvraag... is het ook niet een christenplicht om je aan de juiste snelheid te houden?! Mensen niet in gevaar te brengen door gewoon je aan de juiste snelheid te houden?! Ik vind 't altijd zo super asociaal als mensen 70 rijden waar je maar 50 mag... ik vind 't nog asocialer als mensen bewust 140 rijden op plekken waar ze 120 mogen. Je brengt er mensen mee in gevaar... lijkt me geen christelijke houding!
Ik probeer me zo veel mogelijk aan de juiste snelheid te houden (*soms mis ik even bordje 100 ofzo... maar dat heb ik vrij snel in de gaten en minder vaart....) maar met opzet te hard rijden en dan zeggen 'oh ach, tja... jammer van t geld' vind ik gewoon aso... wat dacht je van je medemens?!