Welk boek ben jij nu aan het lezen?
- Wilma van den Berg
Re: Welk boek ben jij nu aan het lezen?
Momenteel een stukje uit 'Gedachten' van Pascal
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Zal wel lekker filosofisch zijn of heb ik dat misWilma van den Berg schreef:Momenteel een stukje uit 'Gedachten' van Pascal

Heerlijk toch!Gijs83 schreef:Zal wel lekker filosofisch zijn of heb ik dat misWilma van den Berg schreef:Momenteel een stukje uit 'Gedachten' van Pascal![]()

- JolandaOudshoorn
Een klein boekje: Hij deed dit spelciaal voor jou, geschreven door Max Lucado. Gisteren gekregen van een jongen die aan het evangelisren was bij de supermarkt in ons dorp.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- jakobmarin

Schit-te-rend-!!
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Idd!freek schreef:Heerlijk toch!Gijs83 schreef: Zal wel lekker filosofisch zijn of heb ik dat mis![]()

Getob is als een schommelstoel: het houdt je bezig, maar het brengt je nergens...!!
- Wilma van den Berg
Hier stem ik totaal mee in!freek schreef:Heerlijk toch!Gijs83 schreef:Zal wel lekker filosofisch zijn of heb ik dat misWilma van den Berg schreef:Momenteel een stukje uit 'Gedachten' van Pascal![]()
- Wilma van den Berg
Mee eens. Zeker de moeite waard om te (her)lezen.Jo-Ann schreef:Ben bezig in 'Gebedsgestalten' van ds. Bakker
Voor de zoveelste keer, maar zo mooi...
Brieven uit de Hel van C.S. Lewis net geleend. Ik ben erg benieuwd.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Ik was het al een tijdje van plan en had al delen eruit gelezen maar ben nu van plan (en begonnen) om het helemaal te lezen:

Bound with love
Four thrilling romantic adventures---each revolving around one priceless heirloom: an original Gutenberg Bible! Follow the enthralling story of how this treasure passes through four generations. Brave women stand firm through the trials of corrupt aristocracies, arranged marriages, Nazi aggression, and dangerous mission fields---determined to protect God's Word whatever the cost!

Four thrilling romantic adventures---each revolving around one priceless heirloom: an original Gutenberg Bible! Follow the enthralling story of how this treasure passes through four generations. Brave women stand firm through the trials of corrupt aristocracies, arranged marriages, Nazi aggression, and dangerous mission fields---determined to protect God's Word whatever the cost!

Ben een beetje op de hap-snaptoer. Snuffel rond in boeken die ik al gelezen heb.
Las vanavond weer eens, tot leringhe ende vermaeck, in de 'Kleine Dogmatiek' van dr. G.C. van Niftrik.
Las vanavond weer eens, tot leringhe ende vermaeck, in de 'Kleine Dogmatiek' van dr. G.C. van Niftrik.
helemaal niks, ik lees geen letter, kom er gewoon niet aan toe
( op de Bijbel na dan)
( op de Bijbel na dan)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:helemaal niks, ik lees geen letter, kom er gewoon niet aan toe
( op de Bijbel na dan)
vergeet de letters op het forum/chat niet

oh telt dat ook meehelma schreef:henriët schreef:helemaal niks, ik lees geen letter, kom er gewoon niet aan toe
( op de Bijbel na dan)
vergeet de letters op het forum/chat niet
nee dan lees ik zeeeeeeeeeer veel
van forum tot chat tot 'meel'

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....