nee jij dan!!!henriët schreef:wat doe jij hier nog... hups je bed in!MarthaMartha schreef:weer 5 aanmeldingen voor hulp tijdens de bijbelweek.........
we moeten er nog een héle hoop!
(ik ben op zoek naar eetbare dingen

nee jij dan!!!henriët schreef:wat doe jij hier nog... hups je bed in!MarthaMartha schreef:weer 5 aanmeldingen voor hulp tijdens de bijbelweek.........
mh, ik zal wat voor je meenemenMarthaMartha schreef:nee jij dan!!!henriët schreef:wat doe jij hier nog... hups je bed in!MarthaMartha schreef:weer 5 aanmeldingen voor hulp tijdens de bijbelweek.........
(ik ben op zoek naar eetbare dingen)
die tomaten heb ik al op, met twee eieren en ontbijtspek en drie plakken leverworst....henriët schreef:mh, ik zal wat voor je meenemenMarthaMartha schreef:nee jij dan!!!henriët schreef: wat doe jij hier nog... hups je bed in!
(ik ben op zoek naar eetbare dingen)
nog paar daagjes geduld!!!
en misschien heb je nog een tomaatje, toch!!!
Dank-je-wel!!!Jo-Ann schreef:
'k bedoelde degene die je ook in de chat heb, maar deze vind ik ook wel erg leuk.
Dus edelestrijdster:
![]()
En welke knoop krijgt nu de eer gestrikt te worden?Kislev schreef:Een kunstof gereedschapkist voor mn rommel, 1 katoenen shirt en een das.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-S3MWEOTA.jpg
kMoet er nog eentje uitzoekenedele strijdster schreef:En welke knoop krijgt nu de eer gestrikt te worden?Kislev schreef:Een kunstof gereedschapkist voor mn rommel, 1 katoenen shirt en een das.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-S3MWEOTA.jpg
Ik heb hem gisteren ook ontvangen (we hebben een wat vijandige postbode, die houdt zulke dingen nogal eens op) en direct geïnstalleerd.caprice schreef:GBS-digitaal. Gratis opgestuurd gekregen, net als alle andere donateurs van de GBS.
Héél handig.
Is het erg ingewikkeld om hem te installeren? Ik heb me er nog niet aan gewaagd.Tiberius schreef:Ik heb hem gisteren ook ontvangen (we hebben een wat vijandige postbode, die houdt zulke dingen nogal eens op) en direct geïnstalleerd.caprice schreef:GBS-digitaal. Gratis opgestuurd gekregen, net als alle andere donateurs van de GBS.
Héél handig.
Heel handig, inderdaad. Vooral die zoek-mogelijkheid overal in (kanttekeningen, formulieren, gebeden, ziekentroost, etc), die heb ik op internet verder nog niet gevonden.
De kaartjes zijn ook heel erg handig om digitaal te hebben.
Eerst dacht ik nog: het is allemaal nogal zwaar opgezet, een complete Apache WebServer en MySql database in de lucht brengen om een psalmboekje te doorzoeken. Maar nu ik alle mogelijkheden en de snelheid zie, heb ik niets dan lof.
Ik zou zeggen: GBS, ga zo door! (Tip: de verklaring van Matthew Henry, bijvoorbeeld)