snoes jij hoort er ook bij hoor..MarthaMartha schreef:en de anderenhenriët schreef:bedankt... zij die een goed gesprek aangingen....
en de andere bedankt voor de gezelligheid
(maar soms heb je gewoon even een heel fijn gesprek..)
snoes jij hoort er ook bij hoor..MarthaMartha schreef:en de anderenhenriët schreef:bedankt... zij die een goed gesprek aangingen....
henriët schreef:snoes jij hoort er ook bij hoor..MarthaMartha schreef:en de anderenhenriët schreef:bedankt... zij die een goed gesprek aangingen....
en de andere bedankt voor de gezelligheid
(maar soms heb je gewoon even een heel fijn gesprek..)
Leuke avatar heb jij mentos!mentos schreef:Ik dacht al... Ze blijft maar bezig...helma schreef:help ik kan wel in de chat, maar kan alleen lezen, niets schrijven...
hmmm you are to stupidJolandaOudshoorn schreef:Leuke avatar heb jij mentos!mentos schreef:Ik dacht al... Ze blijft maar bezig...helma schreef:help ik kan wel in de chat, maar kan alleen lezen, niets schrijven...
Jammer, je bent al weer wegmonique schreef:komt iemand chatten
snorrymentos schreef:Jammer, je bent al weer wegmonique schreef:komt iemand chatten
we zijn in de stille week, Moniquemonique schreef:tis zo stil op de chat komt iemand
ewn dat isHendrikus schreef:we zijn in de stille week, Moniquemonique schreef:tis zo stil op de chat komt iemand
nou vanavond niet hoor, t was best druk!monique schreef:tis zo stil op de chat komt iemand
wat een schattige avatar mentos!!!mentos schreef: