JolandaOudshoorn schreef:Goedemorgen. Net in de zon mijn zoon naar school gebracht. Alleen, toen ik buiten kwam, hing er een afschuwelijke benzinegeur. Hoorde op school dat die boven het hele dorp hangt. Vreemd....
En... is de geur al opgetrokken?
Ga zo mijn zoon ophalen en dan zal ik het wel merken. Maar ik heb wel enorme hoofdpijn Hopelijk komt het niet daardoor!
Het is nog vroeg, dus is het met recht mijn wens dat het een goede ochtend voor iedereen mag zijn, met een evenzeer goed vervolg daarop door de dag heen.
Marnix schreef:Goedemorgen, wat een mooie morgen. Ik heb heerlijk geslapen, van half 12 tot 7 over 6. En daarna nog heerlijk even gedoezeld tussen Driebergen-Zeist en Utrecht en tussen Utrecht en Hilversum Sportpark. Hmmmmm
zo, jij ziet nog eens iets van de wereld
Ach, geen probleem, dat stuk kan ik inmiddels dromen
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gijs83 schreef:Ook allemaal goedemorgen. Nog wel last van mn schouder, maar er toch maar tegenaan(zoals een echte Hollandse jongen betaamt )
Tip: Zoek een vriendin die goed kan masseren
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Om 11:26.... ik begin iedereen vast een goede middag te wensen aangezien die nog 6 uur duurt en de morgen minder dan een half uur