Ga zo mijn zoon ophalen en dan zal ik het wel merken. Maar ik heb wel enorme hoofdpijnAriene schreef:En... is de geur al opgetrokken?JolandaOudshoorn schreef:Goedemorgen. Net in de zon mijn zoon naar school gebracht. Alleen, toen ik buiten kwam, hing er een afschuwelijke benzinegeur. Hoorde op school dat die boven het hele dorp hangt. Vreemd....
Goede morgen
- JolandaOudshoorn
Re: Goede morgen
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- Hendrikje Stoffels
's Avonds een kerel, 's morgens een kerelGijs83 schreef:Ook allemaal goedemorgen. Nog wel wat moe, maar toch maar aan de slag!
Oh...eh..ik kan geen goedemorge meer zeggen..duzz...goeiemiddag!

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- Hendrikje Stoffels
Het is nog vroeg, dus is het met recht mijn wens dat het een goede ochtend voor iedereen mag zijn, met een evenzeer goed vervolg daarop door de dag heen.
Hendrikus schreef:zo, jij ziet nog eens iets van de wereldMarnix schreef:Goedemorgen, wat een mooie morgen. Ik heb heerlijk geslapen, van half 12 tot 7 over 6.En daarna nog heerlijk even gedoezeld tussen Driebergen-Zeist en Utrecht en tussen Utrecht en Hilversum Sportpark. Hmmmmm
Ach, geen probleem, dat stuk kan ik inmiddels dromen
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- JolandaOudshoorn
Goedemorgen! Pasen komt eraan! Vanmiddag vieren wij dat feest met de school. Maar nu nog even werken. (en RF-n)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Goedemorgen allemaal
we staan weer aan t begin van een nieuwe dag
vandaag mn laatste dagje werken bij vriendin, dan heerlijk vrij tot na de pasen!
Fijne dag
Fijne dag
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- Hendrikje Stoffels
Letterlijk en figuurlijkMarnix schreef:
Ach, geen probleem, dat stuk kan ik inmiddels dromen
Ook allemaal goedemorgen. Nog wel last van mn schouder, maar er toch maar tegenaan(zoals een echte Hollandse jongen betaamt
)
- Wilma van den Berg
Goedemorgen allemaal. Een geweldige dag toegewenst (met hopelijk mooi weer of sneeuw
)
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Gijs83 schreef:Ook allemaal goedemorgen. Nog wel last van mn schouder, maar er toch maar tegenaan(zoals een echte Hollandse jongen betaamt)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Tip: Zoek een vriendin die goed kan masserenGijs83 schreef:Ook allemaal goedemorgen. Nog wel last van mn schouder, maar er toch maar tegenaan(zoals een echte Hollandse jongen betaamt)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- JolandaOudshoorn
Om 11:26.... ik begin iedereen vast een goede middag te wensen aangezien die nog 6 uur duurt en de morgen minder dan een half uur 
Ik zal jullie maar een goede avond wensen. Kom zelf net uit m'n bedje.... 
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.