Terecht?? Of mag hij daar gewoon blijven?Londen haalt prins Harry terug uit Afghanistan
Uitgegeven: 29 februari 2008 11:50
Laatst gewijzigd: 29 februari 2008 11:52
LONDEN - Groot-Brittannië haalt prins Harry terug uit Afghanistan. Dat heeft het Britse ministerie van Defensie vrijdag laten weten, aldus de BBC.
Deze week lekte uit dat prins Harry aan het vechten is in Afghanistan. Hij deed dat, in het diepste geheim, al sinds december.
Prins mag niet vechten
- JolandaOudshoorn
Prins mag niet vechten
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Re: Prins mag niet vechten
Volgens mij zit hij er gewoon nog. Ze spelen graag James Bond, in Londen.JolandaOudshoorn schreef:Terecht?? Of mag hij daar gewoon blijven?Londen haalt prins Harry terug uit Afghanistan
Uitgegeven: 29 februari 2008 11:50
Laatst gewijzigd: 29 februari 2008 11:52
LONDEN - Groot-Brittannië haalt prins Harry terug uit Afghanistan. Dat heeft het Britse ministerie van Defensie vrijdag laten weten, aldus de BBC.
Deze week lekte uit dat prins Harry aan het vechten is in Afghanistan. Hij deed dat, in het diepste geheim, al sinds december.
Als hij daar vrijwillig is, nou láát 'm dan.........is hij er heen gestúúrd, dan is het "niet handig" van de legerleiding...............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Vrijwillig of niet.Rens schreef:Als hij daar vrijwillig is, nou láát 'm dan.........is hij er heen gestúúrd, dan is het "niet handig" van de legerleiding...............
Mij lijkt het vragen om problemen.
Hij brengt misschien ook anderen extra in gevaar.
Hieronder een stukje van nu.nl van verleden jaar
Generaal Sir Richard Dannatt zegt tijdens een recent bezoek aan Irak een aantal concrete bedreigingen voor de prins te hebben ontdekt. Iraakse militante groeperingen hadden gedreigd hem te ontvoeren.
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Vreemd hoor, hoe kan een (dergelijke) prins nou in het "diepste geheim" daar operationeel zijn
En dat al meer dan twee maanden.
Terwijl normaal al na één maal vergeten tanden te poetsen de papperazzi de voorpagina's van hun roddelbladen vol hebben.

En dat al meer dan twee maanden.
Terwijl normaal al na één maal vergeten tanden te poetsen de papperazzi de voorpagina's van hun roddelbladen vol hebben.
Eigenlijk triest voor zo'n jongen. Hij voelde zich daar echt op zijn plek, als ik de artikelen zo eens las. Nu mag hij weer lintjes doorknippen thuis.
Mee eens!Jongere schreef:Eigenlijk triest voor zo'n jongen. Hij voelde zich daar echt op zijn plek, als ik de artikelen zo eens las. Nu mag hij weer lintjes doorknippen thuis.
En daarnaast: er zijn ook jongens die niet willen vechten. Maar omdat ze toevallig niet met de gouden lepel in de mond geboren zijn (nee niet letterlijk) hebben zij pech en zijn ze wel verplicht. (misschien niet in GB, dan wel elders in de wereld....)
BAH! puur verwennerij en mijn ervaring met jongetjes die altijd verwend worden is niet zo fijn....

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Hm een beetje een late reactie... maar ik vind je reactie wel wat kort door de bocht. Hij was er graag gebleven... als zijn aanwezigheid daar geheim was gebleven. Nu dat niet het geval is vind ik het heel logisch dat hij is teruggehaald, het is wel een heel interessant doelwit voor aanslagen. Zijn eigen veiligheid is dan veel meer in gevaar dan van een willekeurige militair (ook al is die ook niet veilig) en door zijn aanwezigheid zou hij anderen ook extra in gevaar brengen. Het is gewoon jammer dat het uitgelekt is maar ik vind het goed van hem dat hij een poos heeft meegevochten. Ik vraag me af of we in Nederland na duiter Prins Bernard nog een prins gehad hebben die gedurfd had om in een dergelijke situatie mee te vechten.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Freudiaanse verschrijvingMarnix schreef: Ik vraag me af of we in Nederland na duiter Prins Bernard nog een prins gehad hebben die gedurfd had om in een dergelijke situatie mee te vechten.

ja, DuitSer bedoel ik. 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Mijn reactie was ook kort, maar de discussie viel na een aanpal posts al stil vandaar.... 

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.