vertel, ik ben op slag reuze nieuwsgierig..............Daphne schreef:een superstomme zet![]()
(ik ben zelf een kei in het doen van superstomme zetten namelijk)
vertel, ik ben op slag reuze nieuwsgierig..............Daphne schreef:een superstomme zet![]()
Daphne schreef:een superstomme zet![]()
ai, is het zóóó erg?Daphne schreef:ik denk niet dat ik dit wil bespreken open en bloot op t forum...![]()
't was een citaat, schatDaphne schreef:Wat een taalgebruik joh Hendrikus
Kislev schreef:Assymetrische knoop met een flinke pisgoot. Dat is het devies![]()
dat maakt ons nóg nieuwsgieriger....Daphne schreef:ik denk niet dat ik dit wil bespreken open en bloot op t forum...![]()
Nou, doe 't dan maar dicht en gekleed - maar je hebt ons natuurlijk wel nieuwsgierig gemaakt!Daphne schreef:ik denk niet dat ik dit wil bespreken open en bloot op t forum...![]()
Jullie vragen toch ook niet hoe t koffiezet apparaat van Rens er gedetaileerd uit ziet?Hendrikus schreef:Nou, doe 't dan maar dicht en gekleed - maar je hebt ons natuurlijk wel nieuwsgierig gemaakt!Daphne schreef:ik denk niet dat ik dit wil bespreken open en bloot op t forum...![]()
nee, wij zijn s e l e c t i e f nieuwsgierigDaphne schreef:Jullie vragen toch ook niet hoe t koffiezet apparaat van Rens er gedetaileerd uit ziet?Hendrikus schreef:Nou, doe 't dan maar dicht en gekleed - maar je hebt ons natuurlijk wel nieuwsgierig gemaakt!Daphne schreef:ik denk niet dat ik dit wil bespreken open en bloot op t forum...![]()
Is dat winstgevend of heeft dat gezorgd voor verlies?Daphne schreef:een superstomme zet![]()
Ik was HEEL bang voor t laatste...Wilma van den Berg schreef:Is dat winstgevend of heeft dat gezorgd voor verlies?Daphne schreef:een superstomme zet![]()
Maar viel het mee omdat je was schrijft?Daphne schreef:Ik was HEEL bang voor t laatste...Wilma van den Berg schreef:Is dat winstgevend of heeft dat gezorgd voor verlies?Daphne schreef:een superstomme zet![]()
gelukkig viel t mee ja, maar t blijft een superstomme zet...Ariene schreef:
Maar viel het mee omdat je was schrijft?