Hebben jullie al iets geboekt? Zo ja, waarheen?
In dit topic om met elkaar mee te denken over wat je beslist gezien moet hebben op die ene vakantiebestemming!
Wij hopen naar Italië te gaan. Heb er erg zin in. Iemand wel eens geweest? Wat moeten we beslist gaan zien?
Uiteraard geldt voor alle dat D.V. enzo....
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
vlinder schreef:Hebben jullie al iets geboekt? Zo ja, waarheen?
In dit topic om met elkaar mee te denken over wat je beslist gezien moet hebben op die ene vakantiebestemming!
Wij hopen naar Italië te gaan. Heb er erg zin in. Iemand wel eens geweest? Wat moeten we beslist gaan zien?
Eerst gaan we met alle 2e klassers een dagje naar Canterbury. Voordat we gaan, zullen er 2 a 3 collega's ook een dagje gaan om te kijken welke opdrachten relevant zijn. Dan moet ik de eerste week van mei (in m'n mei-vakantie) een weekje naar Whitby. In de grote vakantie gaan we twee weken naar .... hoe raad je het...
Engeland (maar niet ver weg. We blijven in het graafschap East-Sussex, dicht bij alle Engelse vrienden (goed voor de communicatie).
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
vlinder schreef:Hebben jullie al iets geboekt? Zo ja, waarheen?
Ben er nooit geweest maar als je van oude dingen houd, is de Kathedraal van Milaan een aanrader.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
wim schreef:Weekje Wenen gevolgd door weekje Salzburg. Ik denk dat de Mozart-kogels me de keel uit gaan komen.
Wees niet bezorgt ze hebben meer Mozart dingen daar....
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Oh. prachtig land! Mijn familie wilden daar met z'n allen ook naar toe gaan, maar met 3 kleine kinderen is dat niks! Vandaar dus de Ardennen, althans een uithoek ervan!