Eerst en vooral KOFFIEEEEEEEEEE

mh, ik zat er ook niet, dus heb t niet kunnen checkenMarthaMartha schreef:henriët schreef:MarthaMartha schreef:pfffffff.... gewerkt vandaag, zit nu op mijn kantoor te rf-fen. Om half 8 vanavond begint hier een thema-avond voor mijn vrijwilligers van de terminale thuiszorg over ziektebeelden in de palliatieve zorg. Dus nu even niks en dan vanavond weer in touw. Hoop dat het niet al te laat wordt....
Nou eerlijk is eerlijk.... je hebt me al een paar avonden niet gezien in de chat......
MarthaMartha schreef:pfffffff.... gewerkt vandaag, zit nu op mijn kantoor te rf-fen. Om half 8 vanavond begint hier een thema-avond voor mijn vrijwilligers van de terminale thuiszorg over ziektebeelden in de palliatieve zorg. Dus nu even niks en dan vanavond weer in touw. Hoop dat het niet al te laat wordt....
als het nou niet te laat wordt...helma schreef:MarthaMartha schreef:pfffffff.... gewerkt vandaag, zit nu op mijn kantoor te rf-fen. Om half 8 vanavond begint hier een thema-avond voor mijn vrijwilligers van de terminale thuiszorg over ziektebeelden in de palliatieve zorg. Dus nu even niks en dan vanavond weer in touw. Hoop dat het niet al te laat wordt....
als het nou niet te laat wordt....
Het is half 12 en ik ben net thuis.....henriët schreef:als het nou niet te laat wordt...helma schreef:MarthaMartha schreef:pfffffff.... gewerkt vandaag, zit nu op mijn kantoor te rf-fen. Om half 8 vanavond begint hier een thema-avond voor mijn vrijwilligers van de terminale thuiszorg over ziektebeelden in de palliatieve zorg. Dus nu even niks en dan vanavond weer in touw. Hoop dat het niet al te laat wordt....
als het nou niet te laat wordt....
Ja, dat dacht Bonifatius ook. En je weet hoe het met 'm afliep.Rens schreef:het is mooi weer, de zon schijnt volop, dus ik ga straks lekker even naar Dokkum.