Circus vs. Dolfinarium

Billy

Bericht door Billy »

ik zeg niet dat harry Potter er was, alleen had het toen ( de dolfijnenshow) een hoog Haryy Potter GEHALTE occulte prektijken e.d.

snappez vous?
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
appie21

Bericht door appie21 »

Maar zou dat nu nog zo zijn...

wie kan me dat vertellen

Origineel geplaatst door Billy
ik zeg niet dat harry Potter er was, alleen had het toen ( de dolfijnenshow) een hoog Haryy Potter GEHALTE occulte prektijken e.d.

snappez vous?
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Ik vind het ook zo erg dat ze in het Dolfinarium gebruik maken van water in hun show!

Als je vooraan zit word je zomaar nat........

Een 'breekje' van Breekijzertje
Madtice

Bericht door Madtice »

En al die nattigheid, het lijkt wel alsof je gedoopt wordt!!! En dat is natuurlijk overbodig! :, ;) :sne :)
Bert Noteboom jr

Bericht door Bert Noteboom jr »

Wie is er op de wegwijs geweest? IS bijna op sommige punten eender met een circus.

Een bruidsmodeshow met rot muziek (herry heet het eigenlijk want muziek was het niet) , en aan het slot een populair bewerkt gezang.

Een papegaai die de hele week aan een ketting hangt en allerlei mensen na doet. Schande!!! Dierenbeulen!!!

Een en al vermaak!!
Is het niet net een circus???!!!!
Madtice

Bericht door Madtice »

Dank je wel voor deze prachtige analogie!!! Je hebt gewoon nog gelijk ook (hoewel over muziek onze meningen verschillen, heb ik zo'n vermoeden :, )
Kislev

Bericht door Kislev »

Origineel geplaatst door Bert Noteboom jr
Een bruidsmodeshow met rot muziek (herry heet het eigenlijk want muziek was het niet) , en aan het slot een populair bewerkt gezang.
Die muziek joeg meer mensen weg dan dat het trok moest ik vaststellen.
Kislev

Bericht door Kislev »

Origineel geplaatst door Rens

Wat is er feitelijk tégen een circus aan te voeren............én tegen vermaak op zich, óf een combinatie van beiden???
Nou, dat geslinger aan die trapezes bovenin de tent lijkt me een aardige overtreding van het zesde gebod.
Madtice

Bericht door Madtice »

Gij zult niet doodslaan? In wat voor opzicht vermoord je iemand als je aan een trapeze bengelt, volledig getraint. Als je dat moord noemt, dan autorijden en aan het verkeer deelnemen des te meer.
Bert Noteboom jr

Bericht door Bert Noteboom jr »

Wanneer men er dieren bij gaat halen, en die de hele dag voor je laat werken, en ze als dank aan een touw vast binden dan ga je denk ik iets te ver!!!!!
Madtice

Bericht door Madtice »

Tja, dat heb ik ook al een paar keer geschreven Rens, maar ze willen er niet aan. Wat dat aan gaat moet ik vaak denken aan Romeinse en Griekse geleerden: theorie ging boven praktijk. Je bedacht een theorie en als de praktijk er niet mee overeenkwam dan negeerde je dat en eventueel veranderde je de praktijk om het te laten kloppen met je theorie.
Plaats reactie