ik zeg niet dat harry Potter er was, alleen had het toen ( de dolfijnenshow) een hoog Haryy Potter GEHALTE occulte prektijken e.d.
snappez vous?
Circus vs. Dolfinarium
Wie is er op de wegwijs geweest? IS bijna op sommige punten eender met een circus.
Een bruidsmodeshow met rot muziek (herry heet het eigenlijk want muziek was het niet) , en aan het slot een populair bewerkt gezang.
Een papegaai die de hele week aan een ketting hangt en allerlei mensen na doet. Schande!!! Dierenbeulen!!!
Een en al vermaak!!
Is het niet net een circus???!!!!
Een bruidsmodeshow met rot muziek (herry heet het eigenlijk want muziek was het niet) , en aan het slot een populair bewerkt gezang.
Een papegaai die de hele week aan een ketting hangt en allerlei mensen na doet. Schande!!! Dierenbeulen!!!
Een en al vermaak!!
Is het niet net een circus???!!!!
Tja, dat heb ik ook al een paar keer geschreven Rens, maar ze willen er niet aan. Wat dat aan gaat moet ik vaak denken aan Romeinse en Griekse geleerden: theorie ging boven praktijk. Je bedacht een theorie en als de praktijk er niet mee overeenkwam dan negeerde je dat en eventueel veranderde je de praktijk om het te laten kloppen met je theorie.