Wat doen we vandaag? [2]

Lassie

Re: Wat doen we vandaag? [2]

Bericht door Lassie »

tsja... had veel willen doen... maar komt niks uit m'n vingers. :banghead
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Daphne schreef:naar n begravenis... :(
Daphne, van harte sterkte toegewenst! Een begrafenis is altijd iets wat veel impact op je heeft...
De Heere geve je wat nodig is meid!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Lassie schreef:tsja... had veel willen doen... maar komt niks uit m'n vingers. :banghead
Lassie, misschien helpt het je als je strakts een lijstje maakt met datgene wat je wilt gaan doen. Al dat klaar is lekker ff ontspannen, theedrinken oid. en dan aan de slag (afstrepen op je lijstje). Succes in ieder geval!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Lassie

Bericht door Lassie »

Wilma van den Berg schreef:
Lassie schreef:tsja... had veel willen doen... maar komt niks uit m'n vingers. :banghead
Lassie, misschien helpt het je als je strakts een lijstje maakt met datgene wat je wilt gaan doen. Al dat klaar is lekker ff ontspannen, theedrinken oid. en dan aan de slag (afstrepen op je lijstje). Succes in ieder geval!
nee helaas dat helpt niet, hier ligt heel netjes een lijstje... ben nu gewoon wat andere dingen/zaken aan het regelen!
Lassie

Bericht door Lassie »

de vuilnisbak uit de keuken staat nu ff in de douche met sop erin
de wasmachine maar eens gevuld met een was
de andere moet ik straks nog ff afhalen (die heb ik vanochtend opghangen, nu al lekker droog)
en de was van afgelopen za. ff opvouwen.
Rens

Bericht door Rens »

Verscheidene malen per dag Puck uitlaten.......meestal hier (zie foto. helaas niet goed scherp, want het waaide nogal stevig, zojuist gemaakt bij het uitlaten van Puck)

Afbeelding
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Lassie

Bericht door Lassie »

heel de ochtend op het kantoor van amant gezeten. kan volgende week beginnen met werk (yes)....

en verder op zoek gaan naar een kamer......

boodschappen doen, eten koken, vanavond komt de dominee en z'n vrouw op bezoek...
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Lassie schreef:heel de ochtend op het kantoor van amant gezeten. kan volgende week beginnen met werk (yes)....

en verder op zoek gaan naar een kamer......

boodschappen doen, eten koken, vanavond komt de dominee en z'n vrouw op bezoek...
Gefeliciteerd! Wat is "Amant" voor een kantoor? En wat ga jij daar doen?
Rens

Bericht door Rens »

Heb ik alles? Bord voor m'n kop, stuk in m'n kraag, brok in mijn keel, tranen in m'n ogen, water in m'n handen, lood in mijn schoenen? Ja?....Dan ga ik aan m'n werk
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Lassie

Bericht door Lassie »

moet nog boodschappen doen!! Dat eerst maar ff doen. dan ff met de stofzuiger door huis... stoffen en wc schoonmaken.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

een aantal kinderen zijn hier bij ons heerlijk aan het lego spelen. (volgens mij is er een gevangenis gebouwt en gaat de politie op jacht naar een boeventeam :lock)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Lassie

Bericht door Lassie »

o heerlijk zeg!!! dat ze heerlijk aan het spelen zijn!! (leuk om te zien he)

Het eten staat hier al op. Ik ga zo de aardappeltjes bakken en de kip op zetten! De sla aanmaken en dan is het gedaan! Ondertussen ff de afwas doen.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

pfffffff.... gewerkt vandaag, zit nu op mijn kantoor te rf-fen. Om half 8 vanavond begint hier een thema-avond voor mijn vrijwilligers van de terminale thuiszorg over ziektebeelden in de palliatieve zorg. Dus nu even niks en dan vanavond weer in touw. Hoop dat het niet al te laat wordt....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
henriët

Bericht door henriët »

MarthaMartha schreef:pfffffff.... gewerkt vandaag, zit nu op mijn kantoor te rf-fen. Om half 8 vanavond begint hier een thema-avond voor mijn vrijwilligers van de terminale thuiszorg over ziektebeelden in de palliatieve zorg. Dus nu even niks en dan vanavond weer in touw. Hoop dat het niet al te laat wordt....
succes, fijne avond, hopelijk niet te laat, alhoewel, je raakt er al wel aan gewend :humhihi
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

henriët schreef:
MarthaMartha schreef:pfffffff.... gewerkt vandaag, zit nu op mijn kantoor te rf-fen. Om half 8 vanavond begint hier een thema-avond voor mijn vrijwilligers van de terminale thuiszorg over ziektebeelden in de palliatieve zorg. Dus nu even niks en dan vanavond weer in touw. Hoop dat het niet al te laat wordt....
succes, fijne avond, hopelijk niet te laat, alhoewel, je raakt er al wel aan gewend :humhihi
Nou eerlijk is eerlijk.... je hebt me al een paar avonden niet gezien in de chat......
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gesloten