Wederom is de pizzeria tegenover ons slachtoffer van een inbraak.
Gelukkig sliepen wij dit keer lekker door!
een inbreker hebben ze in een tuin gepakt (Ichtus, bij jullie?) de ander wordt nog gezocht
spannnnnnend!!!helma schreef:5 polities die door de straat lopen i.v.m. sporenonderzoek
een inbreker hebben ze in een tuin gepakt (Ichtus, bij jullie?) de ander wordt nog gezocht
Daphne schreef:spannnnnnend!!!helma schreef:5 polities die door de straat lopen i.v.m. sporenonderzoek
Ik hoop dat je was binnen is, want de storm komt eraan!!!Lassie schreef:drie witte lakens aan de was lijn die heerlijk wapperen in de wind.
Hier zijn de miezerige spettertjes inmiddels veranderd in grote druppels.Daphne schreef:een grijze lucht en kleine miezerige spettertjes op mn raam!
als ik naar buiten kijk is het helemaal niet gezellig. Het regent behoorlijk en het is koud,brrr....edele strijdster schreef:Hier zijn de miezerige spettertjes inmiddels veranderd in grote druppels.Daphne schreef:een grijze lucht en kleine miezerige spettertjes op mn raam!
Klinkt wel gezellig!
Dan moet je 't zelf gezellig maken!albion schreef:als ik naar buiten kijk is het helemaal niet gezellig. Het regent behoorlijk en het is koud,brrr....edele strijdster schreef:Hier zijn de miezerige spettertjes inmiddels veranderd in grote druppels.Daphne schreef:een grijze lucht en kleine miezerige spettertjes op mn raam!
Klinkt wel gezellig!
het hoost hier flink, met een straffe wind.......dus het is buiten niet goed te doen............maar zo lekker binnen, cv op 22, lamp aan, muziek aan, krant erbij, hond stijf tegen me aanliggend en KOFFIE (géén thee............................) jaaaa, dan is het idd gezellie...............edele strijdster schreef:Hier zijn de miezerige spettertjes inmiddels veranderd in grote druppels.Daphne schreef:een grijze lucht en kleine miezerige spettertjes op mn raam!
Klinkt wel gezellig!
volgens lassie kreeg alleen zeeland te maken met een straffe wind en regen.Rens schreef:het hoost hier flink, met een straffe wind.......dus het is buiten niet goed te doen............maar zo lekker binnen, cv op 22, lamp aan, muziek aan, krant erbij, hond stijf tegen me aanliggend en KOFFIE (géén thee............................) jaaaa, dan is het idd gezellie...............edele strijdster schreef:Hier zijn de miezerige spettertjes inmiddels veranderd in grote druppels.Daphne schreef:een grijze lucht en kleine miezerige spettertjes op mn raam!
Klinkt wel gezellig!
Tja daar op die vlakteRens schreef:het hoost hier flink, met een straffe wind.......dus het is buiten niet goed te doen............maar zo lekker binnen, cv op 22, lamp aan, muziek aan, krant erbij, hond stijf tegen me aanliggend en KOFFIE (géén thee............................) jaaaa, dan is het idd gezellie...............edele strijdster schreef:Hier zijn de miezerige spettertjes inmiddels veranderd in grote druppels.Daphne schreef:een grijze lucht en kleine miezerige spettertjes op mn raam!
Klinkt wel gezellig!
Griebels....dat lijkt me dus werkelijk niets......grr. Overigens: het regent hier nu behoorlijk hard zo te horen (en enige tijd geleden ook gezien). De gordijnen zijn nu allemaal dicht dus er is weinig te zien (en Rens: hier idd ook een muziekje aan etc.) Prima toeven dus!Daphne schreef:spannnnnnend!!!helma schreef:5 polities die door de straat lopen i.v.m. sporenonderzoek