Voor onze "puberforummers"

mentos

Re: Re:

Bericht door mentos »

Andrea schreef:
albion schreef:
judith schreef:Bijnaaaaa vakantie....Jullie ook??
Of moeten jullie volgende week heeel hard werke? :roll:
of hebben jullie nu al vakantie :roll:
nee 't is over :snif
volgende week weer naar school en dan gaan we weer...:dispute
donderdagmorgen vrij :haha
en daarna weer een nieuw rooster. 'k heb dan woensdag de hele dag vrij en maandagmorgen :haha
Op wat voor relaxte school/opleiding zit jij, dat je zoveel vrij hebt?!?! Ze mogen mij ook wel eens wat vrije uurtjes geven! Ik zit veelste veel op school!!
Tja Ann, de topic-titel heeft je waarschijnlijk misleid, maar het gaat hier niet om een jij en een opleiding, maar om een lerares :D
Getob is als een schommelstoel: het houdt je bezig, maar het brengt je nergens...!!
mentos

Re: Voor onze "puberforummers"

Bericht door mentos »

MarthaMartha schreef:
Rens schreef:
Gijs83 schreef:
Ik hoor van Aritha, dat Judith door de griep geveld is. Dus ja...
Nou Juud............heel veel sterkte meid..............!!!!!!!
ja van mij ook !!
Ja, en beterschap!!!
Getob is als een schommelstoel: het houdt je bezig, maar het brengt je nergens...!!
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Beterschap Judith!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
albion

Bericht door albion »

Andrea schreef:
albion schreef:
judith schreef:Bijnaaaaa vakantie....Jullie ook??
Of moeten jullie volgende week heeel hard werke? :roll:
of hebben jullie nu al vakantie :roll:
nee 't is over :snif
volgende week weer naar school en dan gaan we weer...:dispute
donderdagmorgen vrij :haha
en daarna weer een nieuw rooster. 'k heb dan woensdag de hele dag vrij en maandagmorgen :haha
Op wat voor relaxte school/opleiding zit jij, dat je zoveel vrij hebt?!?! Ze mogen mij ook wel eens wat vrije uurtjes geven! Ik zit veelste veel op school!!
vergis je niet. Jij gaat naar school en relax, ik ga naar school en werk! Kom ik uit school mag ik nog een heleboel dingen doen... :haha
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
albion

Bericht door albion »

MarthaMartha schreef:
Rens schreef:
Gijs83 schreef:
Nou Juud............heel veel sterkte meid..............!!!!!!!
ja van mij ook !!

wat vervelend judith! beterschap! Bij ons op school waren er 5 leraren ziek en ik weet niet hoeveel leerlingen. Het heerst echt wel. :fi
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

niet te geloven, dinsdag voorbij -bijna- en nog geen bijdrage van de vakantiegangers....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
mentos

Bericht door mentos »

albion schreef: vergis je niet. Jij gaat naar school en relax, ik ga naar school en werk! Kom ik uit school mag ik nog een heleboel dingen doen... :haha
En scholieren hoeven nooit iets te doen als ze uit school komen, toch? :bobo
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

mentos schreef:
albion schreef: vergis je niet. Jij gaat naar school en relax, ik ga naar school en werk! Kom ik uit school mag ik nog een heleboel dingen doen... :haha
Nou, geniet nog van je schooljaren meid, je weet half niet hoeveel vrijheid je nog hebt! Eenmaal op jezelf of als je een gezin hebt, zal je vaak met weemoed eraan terugdenken! :bobo
Ik weet, mijn Verlosser leeft
albion

Bericht door albion »

mentos schreef:
als je op school goed opgelet hebt in de klas, dan heb je al voor de helft je huiswerk al gedaan. Zeker weten! :)
mentos

Bericht door mentos »

albion schreef:
mentos schreef:
als je op school goed opgelet hebt in de klas, dan heb je al voor de helft je huiswerk al gedaan. Zeker weten! :)
Als leraar kan je dat makkelijk zeggen, maar leerlingen denken er toch echt anders over. Als één bepaalde docent niet al te veel huiswerk opgeeft, betekent dit echt niet dat de leerlingen zich die middag moeten gaan vervelen: er moet nog voor zes of zeven andere vakken hard gewerkt worden.
Dit kan zeker niet in de les, want als er in de les al huiswerk behandeld wordt, is dit het gemaakte huiswerk, niet het huiswerk voor de volgende les.
Meestal worden de lessen echter niet gevuld met huiswerk. Zo wordt er bij de exacte vakken in de lessen vaak stilgestaan bij de theorie, terwijl het huiswerk alleen bestaat uit het telkens weer in praktijk brengen van het geleerde.
Niet alleen bij de exacte vakken is dit het geval: ook de leraar Engels zou raar opkijken als ik, terwijl hij ons een prachtige uitzending van de BBC liet zien, alvast mijn idioom zou gaan leren…

Ik ben er trouwens best benieuwd naar om het verhaal van de kant van een leraar te horen. Hoelang zijn die leraren nu echt met school bezig?
Hebben ze nu echt het recht om zich erover te gaan beklagen dat zij het zo druk hebben in vergelijking met hun leerlingen?
Jo-Ann

Bericht door Jo-Ann »

Ik verbaas me er over dat leerlingen blijkbaar zoveel tijd hebben om onder lestijd te chatten en te forummen :quoi
Die tijd zou dan ook gebruikt kunnen worden om huiswerk te maken :tilt toch? :jongle
Jongere

Bericht door Jongere »

Jo-Ann schreef:Ik verbaas me er over dat leerlingen blijkbaar zoveel tijd hebben om onder lestijd te chatten en te forummen :quoi
Die tijd zou dan ook gebruikt kunnen worden om huiswerk te maken :tilt toch? :jongle
Dit soort logica houden leerlingen niet van! ;(
Wilma van den Berg

mentos schreef:Als leraar kan je dat makkelijk zeggen, maar leerlingen denken er toch echt anders over. Als één bepaalde docent niet al te veel huiswerk opgeeft, betekent dit echt niet dat de leerlingen zich die middag moeten gaan vervelen: er moet nog voor zes of zeven andere vakken hard gewerkt worden.
Dit kan zeker niet in de les, want als er in de les al huiswerk behandeld wordt, is dit het gemaakte huiswerk, niet het huiswerk voor de volgende les.
Meestal worden de lessen echter niet gevuld met huiswerk. Zo wordt er bij de exacte vakken in de lessen vaak stilgestaan bij de theorie, terwijl het huiswerk alleen bestaat uit het telkens weer in praktijk brengen van het geleerde.
Niet alleen bij de exacte vakken is dit het geval: ook de leraar Engels zou raar opkijken als ik, terwijl hij ons een prachtige uitzending van de BBC liet zien, alvast mijn idioom zou gaan leren…

Ik ben er trouwens best benieuwd naar om het verhaal van de kant van een leraar te horen. Hoelang zijn die leraren nu echt met school bezig?
Hebben ze nu echt het recht om zich erover te gaan beklagen dat zij het zo druk hebben in vergelijking met hun leerlingen?
Mentos, ik denk niet dat we hieruit komen... :)
mentos

Bericht door mentos »

Jo-Ann schreef:Ik verbaas me er over dat leerlingen blijkbaar zoveel tijd hebben om onder lestijd te chatten en te forummen :quoi
Onder lestijd :quoi Als dat nog eens tot de mogelijkheden ging behoren :)
In vakantie en 's avonds drie kwartier vrije tijd lijkt me toch niet teveel gevraagd... :jongle
Wilma van den Berg

mentos schreef:
Onder lestijd :quoi Als dat nog eens tot de mogelijkheden ging behoren :)
In vakantie en 's avonds drie kwartier vrije tijd lijkt me toch niet teveel gevraagd... :jongle
Mentos, het is inderdaad waar dat er veel verschil in zit. Op de ene school is het echt extreem dat leerlingen zoveel op de pc kunnen (zelfs onder de lessen) terwijl op andere scholen dit zeker niet tot de mogelijkheden behoort. Heel veel verschil dus. Overigens zullen we dat maar in het midden laten. Dat je drie kwartier op een dag achter de pc zit vind ik heel keurig. Houden zo, zou ik zeggen :)
Gesloten