Google 's op: vlindervlinder schreef:Mijn laatste verlies is mijn forumplaatje....nergens meer te vinden op internet....![]()
Maar deze is ook schattig!!!vlinder schreef:Mijn laatste verlies is mijn forumplaatje....nergens meer te vinden op internet....![]()
Wilma meis, sterkte! Spoel met het drankje wat je waarschijnlijk mee hebt gekregen en maak de ibuprofen op die je gekregen hebt. Heb je geen ibu meegekregen, dan mag je 3x daags 600 mg ibu! (1 van 400 mg 1 van 200mg of 3 van 200 mg!)Wilma van den Berg schreef:Het aantal tanden en (verstands)kiezen in mijn mond is niet meer compleet...
Ai, veel sterkte ermee. Hopelijk valt de pijn mee.Wilma van den Berg schreef:Het aantal tanden en (verstands)kiezen in mijn mond is niet meer compleet...
Ik heb ze alle 4 al weg. De pijn viel gelukkig na beide behandelingen mee. Ik hoop trouwens dat jullie geconstateerd hebben dat ik daarbij mij verstand niet verlorenJolandaOudshoorn schreef:Ai, veel sterkte ermee. Hopelijk valt de pijn mee.Wilma van den Berg schreef:Het aantal tanden en (verstands)kiezen in mijn mond is niet meer compleet...
Ze zijn bij mij (gelukkig) niet alle vier weg. Dit is al genoeg zou ik zo zeggen...Gijs83 schreef:Ik heb ze alle 4 al weg. De pijn viel gelukkig na beide behandelingen mee. Ik hoop trouwens dat jullie geconstateerd hebben dat ik daarbij mij verstand niet verlorenJolandaOudshoorn schreef:Ai, veel sterkte ermee. Hopelijk valt de pijn mee.Wilma van den Berg schreef:Het aantal tanden en (verstands)kiezen in mijn mond is niet meer compleet...
Rens schreef:M'n koffiepad-machine is naar de vaantjes...........compleet vacuüm getrokken...ben al een uur bezig om de boel los te krijgen.![]()
dus....staat er nu een kop thee, noodgedwongen, voor m'n neus
hij trekt 'm weer net zo hard vacuüm als straks........Daphne schreef:Rens schreef:M'n koffiepad-machine is naar de vaantjes...........compleet vacuüm getrokken...ben al een uur bezig om de boel los te krijgen.![]()
dus....staat er nu een kop thee, noodgedwongen, voor m'n neus
rens, probeer met n dun stukje plastic (in de vorm van vinger) tussen de pad houder en apparaat te schuiven... (ik heb ooit volgens mij eens een stuk van n plastic flas gebruikt...) dan is ie zo weer oke!!