Preekstemmen

bralbal

Bericht door bralbal »

RJ zei van jou ook niet dat je twistgierig bent, alleen dat het zo schijnt te zijn. zelfde verschil???? dus geen verschil???

overigens, door hierop door te blijven gaan, laad je inderdaad de schijn op je!!

RJ, ik sta achter je!!!!

hoed u voor de vrouw...:,:,:,:,:,:;)
madelief

Bericht door madelief »

En ik sta niet achter de ideeen van ene heer Bralbal........

Hij heeft nl ook last van een aantal dingen....................die ik hier liever niet wil noemen. Maar geloof ik had het met NAPOLEON te maken ofzo................:,:,:,:,
The Critical Brother

Bericht door The Critical Brother »

Dat 'genot' van het galmen heb ik vroeger wel eens een keer mogen smaken in een zware kerk.........
Het kwam op mij over als niets meer of minder dan (slecht) toneelspel.

Zou zo'n dominee dat ook aan tafel doen voor z'n vrouw: "Vrou-ou-ou-ou-ou-ouwwww..........gee-ee-ee-eef de a-aa-appel-moe-oe-oe-oes eens aa-aa-aa-aan........!!!!!!!!!!
Wat een kwasten zèg!!!!!

The Critical Brother (niet van jodelen hoor!)
Bienveillance

Bericht door Bienveillance »

Origineel geplaatst door The Critical Brother
Zou zo'n dominee dat ook aan tafel doen voor z'n vrouw: "Vrou-ou-ou-ou-ou-ouwwww..........gee-ee-ee-eef de a-aa-appel-moe-oe-oe-oes eens aa-aa-aa-aan........!!!!!!!!!!
Hé, The Critical Brother is eens niet origineel: Madelief was hem voor:
Praat hij thuis ook zo: Vrouw pak nog eens de melk uit de koelkast?????
Bienveillance (niet van plagiaat hoor
:D )
The Critical Brother

Bericht door The Critical Brother »

Origineel geplaatst door Bienveillance
Origineel geplaatst door The Critical Brother
Hé, The Critical Brother is eens niet origineel: Madelief was hem voor:
Praat hij thuis ook zo: Vrouw pak nog eens de melk uit de koelkast?????
Bienveillance (niet van plagiaat hoor
:D )
Aaah neeeee.....Bienveillance.....je hebt helemaal gelijk.......'k heb het totale topic niet doorgelezen, vandaar....
By the way, toch typisch dat meer mensen zo'n gedachtenkronkel hebben hè!?

The Critical Brother (volgende keer weer origineel hoor!)
Elsa

Bericht door Elsa »

Ooit kwam ik het volgende gedichtje tegen:

"Verlos ons van de preektoon, Heer',
Geef ons natuur en waarheid weer".

[Veranderd op 7/10/02 door Elsa]
De waarheidsvriend

Bericht door De waarheidsvriend »

Volgens mij is een zogenaamde galmstem helemaal niet slecht. Dit heeft onder andere te maken met bewogenheid met de toehoorders. Het zal ook wel een keer gespeeld zijn, dat geloof ik ook wel. Maar meestal is het echte bewogenheid. Trouwens TCB kom je nog wel eens in een zware kerk?...... er zijn mindere plaatsen hoor!!!!!!!

En om af te sluiten, RJ ik sta achter je!!!!!
madelief

Bericht door madelief »

Als ik bewogen ben dan ga ik ook niet zo praten hoor. Je bent niets meer of minder met een galmstem.
Enne ik ben blij dat het bij mij in Zijn kerk niet zo er aan toe gaat. :(
De waarheidsvriend

Iedereen tevreden dan?!:D

[Veranderd op 9/10/02 door De waarheidsvriend]
madelief

Bericht door madelief »

Nee want het gegalm moet gewoon worden afgeschaft. Als je daar plezier in hebt doe dat dan in je vrije tijd en val er andere mensen niet mee lastig.........:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,
wpv

Bericht door wpv »

Ik kan me niet voorstellen dat een predikant gaat galmen uit bewogenheid voor de gemeente. Dat kun je volgens mij ook met een normaal stemgeluid doen.
madelief

Bericht door madelief »

Zo die zit.................:,:,:,
JGP

Bericht door JGP »

Toen ik vroeger thuis uit bewogenheid met me zelf eens met een zielig stemmetje sprak kreeg ik als antwoord: "Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg".
De waarheidsvriend

Doch indien iemand schijnt twistgierig te zijn, ik heb zulke gewoonten niet. (1 Kor. 11:16) Daarom laat ik het hierbij.
:( :( :( :( :( :( :( :(
madelief

Bericht door madelief »

Heej waarheidsvriend, neem jij tegenwoordig de uitspraken van Refojongere over...............
Ik kan me iets herinneren dat hij zo iets al zei. En jij wast je handen weer in onschuld, zo kan ik het ook.
Flauw heel flauw...........:cool:
Plaats reactie