Preekstemmen
Dat 'genot' van het galmen heb ik vroeger wel eens een keer mogen smaken in een zware kerk.........
Het kwam op mij over als niets meer of minder dan (slecht) toneelspel.
Zou zo'n dominee dat ook aan tafel doen voor z'n vrouw: "Vrou-ou-ou-ou-ou-ouwwww..........gee-ee-ee-eef de a-aa-appel-moe-oe-oe-oes eens aa-aa-aa-aan........!!!!!!!!!!
Wat een kwasten zèg!!!!!
The Critical Brother (niet van jodelen hoor!)
Het kwam op mij over als niets meer of minder dan (slecht) toneelspel.
Zou zo'n dominee dat ook aan tafel doen voor z'n vrouw: "Vrou-ou-ou-ou-ou-ouwwww..........gee-ee-ee-eef de a-aa-appel-moe-oe-oe-oes eens aa-aa-aa-aan........!!!!!!!!!!
Wat een kwasten zèg!!!!!
The Critical Brother (niet van jodelen hoor!)
Hé, The Critical Brother is eens niet origineel: Madelief was hem voor:Origineel geplaatst door The Critical Brother
Bienveillance (niet van plagiaat hoorPraat hij thuis ook zo: Vrouw pak nog eens de melk uit de koelkast?????

Aaah neeeee.....Bienveillance.....je hebt helemaal gelijk.......'k heb het totale topic niet doorgelezen, vandaar....Origineel geplaatst door BienveillanceHé, The Critical Brother is eens niet origineel: Madelief was hem voor:Origineel geplaatst door The Critical Brother
Zou zo'n dominee dat ook aan tafel doen voor z'n vrouw: "Vrou-ou-ou-ou-ou-ouwwww..........gee-ee-ee-eef de a-aa-appel-moe-oe-oe-oes eens aa-aa-aa-aan........!!!!!!!!!!Bienveillance (niet van plagiaat hoorPraat hij thuis ook zo: Vrouw pak nog eens de melk uit de koelkast?????
)
By the way, toch typisch dat meer mensen zo'n gedachtenkronkel hebben hè!?
The Critical Brother (volgende keer weer origineel hoor!)
Volgens mij is een zogenaamde galmstem helemaal niet slecht. Dit heeft onder andere te maken met bewogenheid met de toehoorders. Het zal ook wel een keer gespeeld zijn, dat geloof ik ook wel. Maar meestal is het echte bewogenheid. Trouwens TCB kom je nog wel eens in een zware kerk?...... er zijn mindere plaatsen hoor!!!!!!!
En om af te sluiten, RJ ik sta achter je!!!!!
En om af te sluiten, RJ ik sta achter je!!!!!