Doe even niet zo vaag...Johannes 3:16 schreef:Wat denk je?MarthaMartha schreef::shock: wat bedoel je?Johannes 3:16 schreef:Je zal maar lid zijn van één van deze gemeenten. Zou je dan nog wel de moed op kunnen brengen om naar de stemmingsvergadering te gaan?Wilma van den Berg schreef:Beroepingswerk
Geref. Gemeenten
Beroepen: te Aalburg, A. J. Gunst te Nieuwerkerk; te Aalst, C. van Krimpen te Oud-Beijerland; te Oosterland, B. J. van Boven te De Valk-Wekerom.
Beroepingswerk, deel 5
-
Ik dacht dat het wel een inkoppertje was. Niet dus.Klaas-Jan schreef:Doe even niet zo vaag...Johannes 3:16 schreef:Wat denk je?MarthaMartha schreef::shock: wat bedoel je?Johannes 3:16 schreef: Je zal maar lid zijn van één van deze gemeenten. Zou je dan nog wel de moed op kunnen brengen om naar de stemmingsvergadering te gaan?
Per 1-1 zijn er in de GG al tegen de 35 beroepen uitgebracht. Voor allen werd bedankt. Daarom kwam de vraag die ik net stelde bij me op...
GG'ers geven de moed nooit op! :!:Johannes 3:16 schreef:Ik dacht dat het wel een inkoppertje was. Niet dus.Klaas-Jan schreef:Doe even niet zo vaag...Johannes 3:16 schreef:Wat denk je?MarthaMartha schreef: :shock: wat bedoel je?
Per 1-1 zijn er in de GG al tegen de 35 beroepen uitgebracht. Voor allen werd bedankt. Daarom kwam de vraag die ik net stelde bij me op...
Feiten, mensen, hou je aan de feiten!Johannes 3:16 schreef:Ik dacht dat het wel een inkoppertje was. Niet dus.Klaas-Jan schreef:Doe even niet zo vaag...Johannes 3:16 schreef:Wat denk je?MarthaMartha schreef: :shock: wat bedoel je?
Vanaf 1-1-2008 zijn er 23 GG-beroepen uitgebracht. Op dit moment leverde dat 7 bedanktjes op.
Elk jaar worden er rond de 250 GG-beroepen uitgebracht.
Vorig jaar werden er juist meer dan ooit beroepen aangenomen.
Intredes:
* 10-01-2007: Ds. G. Hoogerland te Kruiningen
* 11-04-2007: Ds. J. Veenendaal te Zwijndrecht
* 25-04-2007: Ds. D.W. Tuinier te Aagtekerke
* 10-05-2007: Ds. A. Vermeij te Nieuw-Beijerland
* 06-06-2007: Ds. G.M. de Leeuw te Ridderkerk
* 13-06-2007: Ds. L. Blok te Gorinchem
* 29-08-2007: Ds. C. Vogelaar te Zwolle
* 05-09-2007: Kand. M. Joosse te H.I.Ambacht
* 18-09-2007: Kand. A.J. de Waard te Stolwijk
* 26-09-2007: Kand. G. Heijkamp te Enkhuizen
* 28-11-2007: Ds. P.L. Bazen te Rock Valley (USA)
* 05-12-2007: Ds. E. Hakvoort te 's-Gravenpolder
* 09-01-2007: Ds. A. Verschuure te Scherpenzeel
* 23-04-2008: Ds. M. Golverdingen te Waarde
Laten we het eenvoudig en feitelijk houden!
In 2003 11 (halfjaar)Klaas-Jan schreef:Clemens krijgt wel wat beroepen, hoor! Ds. de Heer heeft nog geen beroep gehad. Wel een aantal keer op tweetal gestaan...refo schreef:Ik mis beroepen op ds Clements en ds JMD de Heer.
In 2004 7
In 2005 16
In 2006 8
In 2007 3
Het laatste was Kalamazoo in mei vorig jaar.
Met dank aan de heer Van 't Zelfde.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Ds. Van Gelder gaat eind dit jaar met emeritaat en ds. Mondria heeft de afgelopen 35 jaar bedankt voor alle beroepen (honderden).HHKtE schreef:ik op Ds M J van Gelder van Middelburg Zuid en Ds M Mondria van Waardenburgrefo schreef:Ik mis beroepen op ds Clements en ds JMD de Heer.
Laten we het eenvoudig en feitelijk houden!
- Wilma van den Berg
Beroepingswerk
Protestantse Kerk in Ned.
Beroepen: te Ridderkerk (herv.), H. J. Lam te Rijssen (herv.).
Aangenomen: naar Zwijndrecht (geref.), A. van Nierop te Gorredijk (geref.).
Geref. Kerken Vrijg.
Beroepen: te Enschede-Zuid (parttime), C. van de Beek te Enschede.
Geref. Gemeenten
Beroepen: te Goudswaard en te Katwijk aan Zee, A. J. Gunst te Nieuwerkerk.
Geref. Gem. in Ned.
Beroepen: te Vriezenveen, J. Roos te Barneveld.
Protestantse Kerk in Ned.
Beroepen: te Ridderkerk (herv.), H. J. Lam te Rijssen (herv.).
Aangenomen: naar Zwijndrecht (geref.), A. van Nierop te Gorredijk (geref.).
Geref. Kerken Vrijg.
Beroepen: te Enschede-Zuid (parttime), C. van de Beek te Enschede.
Geref. Gemeenten
Beroepen: te Goudswaard en te Katwijk aan Zee, A. J. Gunst te Nieuwerkerk.
Geref. Gem. in Ned.
Beroepen: te Vriezenveen, J. Roos te Barneveld.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- Wilma van den Berg
Re: Beroepingswerk, deel 5
Beroepingswerk
Hersteld Hervormde Kerk
Bedankt: voor Nederhemert, P. den Ouden te Wouterswoude.
Hersteld Hervormde Kerk
Bedankt: voor Nederhemert, P. den Ouden te Wouterswoude.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Re:
Beroepen te Ouddorp (GG): Ds. B.J. van Boven te De Valk-WekeromKlaas-Jan schreef:Beroepen te Oosterland (GG): Ds. B.J. van Boven te De Valk-WekeromRens schreef:Ik mis de laatste weken de beroepen op Ds. B.J. van Boven.........
Bron: http://www.preeklinks.nl
Bron: http://www.preeklinks.nl
Het gaat goed, Rens

Re: Beroepingswerk, deel 5
Bedankt voor Nijkerk/Zwartebroek-Terschuur:
Ds. N. den Ouden te Genemuiden
Bron: site hhk
Ds. N. den Ouden te Genemuiden
Bron: site hhk