:shock: :shock:jvdg schreef:Idd, ik zou de kerkenraad adviseren deze prediker dienaangaande eens op het matje te roepen.Bert Mulder schreef:Predikanten, als gezanten Gods, moeten zich aan de Bijbel houden, en niet allerlei menselijke ideeen uitkramen.
Hij heeft toch zeker wel wat anders te doen?
Predikant maant: elke dag seks
- MarthaMartha
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- zusterelly
:mrgreen:MarthaMartha schreef::shock: :shock:jvdg schreef:Idd, ik zou de kerkenraad adviseren deze prediker dienaangaande eens op het matje te roepen.Bert Mulder schreef:Predikanten, als gezanten Gods, moeten zich aan de Bijbel houden, en niet allerlei menselijke ideeen uitkramen.
- Bert Mulder
- Contacteer:
Kan best wezen dat ze geen kerkeraad hebben.
De organisatie lijkt me meer een 'business' te zijn.
verder, lijkt mij zo, dat sex voor een maand misschien nog het meest Schriftuurlijke van deze groep zou kunnen zijn, kunnen ze in elk geval op de Bijbel baseren.
Hier een foto van een doopdienst:

De organisatie lijkt me meer een 'business' te zijn.
verder, lijkt mij zo, dat sex voor een maand misschien nog het meest Schriftuurlijke van deze groep zou kunnen zijn, kunnen ze in elk geval op de Bijbel baseren.
Hier een foto van een doopdienst:
Laatst gewijzigd door Bert Mulder op 20 feb 2008, 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
:mrgreen: :mrgreen:zusterelly schreef::mrgreen:MarthaMartha schreef::shock: :shock:jvdg schreef:Idd, ik zou de kerkenraad adviseren deze prediker dienaangaande eens op het matje te roepen.Bert Mulder schreef:Predikanten, als gezanten Gods, moeten zich aan de Bijbel houden, en niet allerlei menselijke ideeen uitkramen.
-
-
-
De spellingsregels zijn jou gelukkig niet vreemd wim.
Wat vrijzinnig met sex te maken heeft, geeft het artikel eigenlijk zelf al aan. De dominee roept singels op één maand lang geen sex te hebben. Waarschijnlijk is dit in een preek naar voren gekomen binnen de gemeente. Dus zou je kunnen stellen dat de singels binnen de gemeente sex hebben, met hunzelf of een tweede persoon erbij.
Een vriend van mij zit bij een PKN -vrijzinnige- gemeente in Nederland, hij woont samen met een vriendin dat zegt ook alweer genoeg.
Ik hoop dat ik het zo duidelijk geformuleerd heb
Wat vrijzinnig met sex te maken heeft, geeft het artikel eigenlijk zelf al aan. De dominee roept singels op één maand lang geen sex te hebben. Waarschijnlijk is dit in een preek naar voren gekomen binnen de gemeente. Dus zou je kunnen stellen dat de singels binnen de gemeente sex hebben, met hunzelf of een tweede persoon erbij.
Een vriend van mij zit bij een PKN -vrijzinnige- gemeente in Nederland, hij woont samen met een vriendin dat zegt ook alweer genoeg.

Nee, dat heb je niet.Marie-Henriëtte schreef:De spellingsregels zijn jou gelukkig niet vreemd wim.
Wat vrijzinnig met sex te maken heeft zegt het artikel eigenlijk zelf al aan. De dominee roept singels op één maand lang geen sex te hebben. Waarschijnlijk is dit in een preek naar voren gekomen binnen de gemeente, dus zou je kunnen stellen dat de singels binnen de gemeente sex hebben, met hunzelf of een tweede persoon.
Een vriend van mij zit bij een PKN -vrijzinnig- gemeente in Nederland, hij woont samen dus dat zegt ook alweer genoeg.
Het enige wat ik ik in je betoog constateer is het generaliseren van.
Ik ken "rechtsen" die heel wat linkser zin dan "vrijzinnigen".
-
Hm nou duidelijker lukt het niet.jvdg schreef:Nee, dat heb je niet.Marie-Henriëtte schreef:De spellingsregels zijn jou gelukkig niet vreemd wim.
Wat vrijzinnig met sex te maken heeft zegt het artikel eigenlijk zelf al aan. De dominee roept singels op één maand lang geen sex te hebben. Waarschijnlijk is dit in een preek naar voren gekomen binnen de gemeente, dus zou je kunnen stellen dat de singels binnen de gemeente sex hebben, met hunzelf of een tweede persoon.
Een vriend van mij zit bij een PKN -vrijzinnig- gemeente in Nederland, hij woont samen dus dat zegt ook alweer genoeg.
Het enige wat ik ik in je betoog constateer is het generaliseren van.
Ik ken "rechtsen" die heel wat linkser zin dan "vrijzinnigen".
Ik ben blij om te horen dat jij rechtse vrijzinnigen kent :!:
In mijn woonplaats stond de Geref. kerk vanouds bekend als "licht". De Hervormden waren (en zijn nog steeds) een stuk behoudender.jvdg schreef:Ik ken "rechtsen" die heel wat linkser zin dan "vrijzinnigen".
Een paar kilometer verderop zijn juist de hervormden vanouds de flodders. Wil je een serieuze christen spreken, dan moet je bij de Geref. kerk zijn.
Dus: generaliseren heeft geen enkele zin :!:
- Bert Mulder
- Contacteer:
Jammer genoeg zijn de spellingsregels jou wel vreemdMarie-Henriëtte schreef:De spellingsregels zijn jou gelukkig niet vreemd wim.
Ik hoop dat ik het zo duidelijk geformuleerd heb :)
nooit van gehoord dat singels sex kunnen hebben. Bedoel je misschien singles, oftewel, in ABN, vrijgezellen?
Is een singel niet een soort laan?
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- Bert Mulder
- Contacteer:
ik heb, helaas, niet zulke leuke plaatjes als jou.Hendrikus schreef:nooit gehoord van een kruising van twee singels?Bert Mulder schreef:nooit van gehoord dat singels sex kunnen hebben. Bedoel je misschien singles, oftewel, in ABN, vrijgezellen?
Is een singel niet een soort laan?
:mrgreen:
zet er maar een stoplicht neer, anders gebeuren er ongelukken