Meeting - Informatie
Messen slijpen, opstellen in rotten van 4 en dan: aanvalluuuhhh!!!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- MarthaMartha
aha, duidelijk ja.Josephus schreef:In het amateurvoetbal kun je ook halve gele kaarten krijgen, meestal vanwege 'praten' (met andere woorden: het niet eens zijn met de scheidsrechter en dat iets te nadrukkelijk naar buiten brengen). Daar zal jvdg op doelen... :mrgreen:MarthaMartha schreef::shock: insub-watte??? wat is dat?jvdg schreef:
Oké, oké, een vrouw, een vrouw, geen foto's, geen foto's, maar dit betekent wel dat:
1) Één halve gele kaart blijft intact (wegens insubordinatie)
jvdg heeft meer verstand van voetballen dan ik :roll:
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
-
:shock:MarthaMartha schreef:aha, duidelijk ja.Josephus schreef:In het amateurvoetbal kun je ook halve gele kaarten krijgen, meestal vanwege 'praten' (met andere woorden: het niet eens zijn met de scheidsrechter en dat iets te nadrukkelijk naar buiten brengen). Daar zal jvdg op doelen... :mrgreen:MarthaMartha schreef::shock: insub-watte??? wat is dat?jvdg schreef:
Oké, oké, een vrouw, een vrouw, geen foto's, geen foto's, maar dit betekent wel dat:
1) Één halve gele kaart blijft intact (wegens insubordinatie)
jvdg heeft meer verstand van voetballen dan ik :roll:

Moderatorbericht:
allereerst ook via het forum, excuses richting o w, wat kunnen we toch snel iets zeggen(typen) onnadenkend...jvdg schreef:Poeh, poeh, henriët, wat ben jij streng zeg!henriët schreef:volgens mij hadden we heel duidelijk afgesproken dat de foto s niet gepubliceerd zouden worden, dus waarom dan wel per pb versturen?
enne.. rens, als we op tijd de datum doorgeven, valt er dan niks te regelen??
mh, oude waarheid, wie dan ook, hoe dan ook, ìedereen is welkom hoor, met of zonder spraakgebrek enz enz
Nooitgedagt!
wat betreft mijn strengheid, dank u!
hopelijk streng doch rechtvaardig
maar ik meen het echt hoor, afspraak is afspraak, toch?!
hoezo had je dat trouwens niet gedacht? toch jammer dat je er niet was hè :mrgreen:
de volgende meeting is in (zoals afgesproken
ZEELAND
- MarthaMartha
- MarthaMartha
stil maar, ik kom je binnenkort alles vertellen!JolandaOudshoorn schreef:...en ik was al zo verdrietig dat ik niet kon, nu mag ik ook nog geen foto's zien:
:
:
Nou ja, misschien moet ik gewoon niet meer in dit topic kijken en mezelf niet zo beklagen :|
- MarthaMartha
Ach, en weer wordt de rest buitengesloten snik snik snifMarthaMartha schreef:stil maar, ik kom je binnenkort alles vertellen!JolandaOudshoorn schreef:...en ik was al zo verdrietig dat ik niet kon, nu mag ik ook nog geen foto's zien:
:
:
Nou ja, misschien moet ik gewoon niet meer in dit topic kijken en mezelf niet zo beklagen :|

- MarthaMartha
Iedereen die de vertelling wil horen mag zich bij mij aan huis vervoegen. Ik zal zorgen voor de koffie..... :mrgreen:mens schreef:Ach, en weer wordt de rest buitengesloten snik snik snifMarthaMartha schreef:stil maar, ik kom je binnenkort alles vertellen!JolandaOudshoorn schreef:...en ik was al zo verdrietig dat ik niet kon, nu mag ik ook nog geen foto's zien:
:
:
Nou ja, misschien moet ik gewoon niet meer in dit topic kijken en mezelf niet zo beklagen :|![]()
- Bert Mulder
- Contacteer:
meende dat de volgende ontmoeting in Canada zou wezen???????
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- MarthaMartha
-
zet m op schrift dan kun je m volgende keer meenemen naar de zeeuwse meeting en voorlezen als notulen!MarthaMartha schreef:Iedereen die de vertelling wil horen mag zich bij mij aan huis vervoegen. Ik zal zorgen voor de koffie..... :mrgreen:mens schreef:Ach, en weer wordt de rest buitengesloten snik snik snifMarthaMartha schreef:stil maar, ik kom je binnenkort alles vertellen!JolandaOudshoorn schreef:...en ik was al zo verdrietig dat ik niet kon, nu mag ik ook nog geen foto's zien:
:
:
Nou ja, misschien moet ik gewoon niet meer in dit topic kijken en mezelf niet zo beklagen :|![]()