De telefoontjes zijn gepleegd.Lassie schreef:3 telefoontjes plegen.
Een kamer bekijken
En huishouden.
nu lekker van t zonnetje aan het genieten!!!!
Kamer bekijken kan pas vanmiddag.
't kon slechter!Daphne schreef:Ik heb eerst eens super lekker uitgeslapen (*tot n half uurtje geleden :mrgreen: ) straks even lekker aankleden, lunchen, rustig an doen, naar de tandarts (*controle) en vanavond gezellig eten bij vrienden!
Inderdaad. Al mogen we allemaal niet klagen denk ik zo...Johannes XXIII schreef:'t kon slechter!Daphne schreef:Ik heb eerst eens super lekker uitgeslapen (*tot n half uurtje geleden :mrgreen: ) straks even lekker aankleden, lunchen, rustig an doen, naar de tandarts (*controle) en vanavond gezellig eten bij vrienden!
lekker............mag ik er ook een?monique schreef:lekker toch als ik ze had nouuhelma schreef:Rens schreef:óf je bent dik te laat, óf wanstaltig vroeg..............maar volgens mij spoor je niet om dik in februari nog oliebollen te gaan eten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:JolandaOudshoorn schreef:.......die zak oliebollen opeten :mrgreen:
: wij hebben vanmorgen ook nog oliebollen op
(ik had er nog wat in de vriezer)![]()
:
ook een goeie middag zozohenriët schreef:Allereerst allemaal goedemiddag!
wat ik vandaag allemaal doe:
eerst eens de hele boel op zn kop gezet, en alles gesopt enz wassen gedraaid, opgehangen, afgehaald, en nu staat er een strijk te wachten, maar die kan nog ff wachteneerst ff wat voor mezelf,
oja en ondertussen kwam een huisgenoot uit bed, dus aan de koffie met zn allen. Er belde nog iemand aan, waar ik ook even mee stond te kletsen (dom dat ik niet zeg,kom even binnne, k heb koffie, maar ja) vervolgens stapt er achter de mevrouw een nichtje langs die komt spelen met mijn dochtertje, dus ja,gezellig toch.
Nadat we met zn allen gezellig tussen de middag 'getafeld'hebben, met warme worstjes, t is tenslotte vakantie, heb ik zoontjelief in bed gelegd.. (ondanks hij denk ik graag had mee willen stofzuigen, vanmorgen toen ik even geroepen werd, ging meneer van anderhalf even verder, nou ja, nu is het plafond ook meteen gedaan) onze huisgenoot ging op sjouw vanmiddag, de meiden heb ik naar buiten gestuurd.. t is zùlk heerlijk weer.... (zijn inmiddels al weer binnengeweest of ze mogen bellen blazen (t is toch mooi weer...) en nu kan ik dus even op mn gemak eea doen....
-nadenken over de mensen op de meeting
- over hen die ik toen 'miste'
- nadenken over het laatste gesprek op de meeting
-nadenken over de preken die ik gisteren hoorde..
-kortom even tot mezelf komen... (maar of dat lukt met al die wassen die nog staan te wachten verwerkt te worden, nu ja, ik kan natuurlijk nadenken onder het verwerken)
Dankjudith schreef:Mentos..heeel veeel suc6 hooor...Wilma van den Berg schreef:Succes! Houd je ons op de hoogte?mentos schreef:Vandaag vrij, leren, leren en nog eens leren.
Tentamenweek... :|
nóg een pittige serie vakken!mentos schreef:Dankjudith schreef:Mentos..heeel veeel suc6 hooor...Wilma van den Berg schreef:Succes! Houd je ons op de hoogte?mentos schreef:Vandaag vrij, leren, leren en nog eens leren.
Tentamenweek... :|:
Biologie is geleerd, helemaal! Nu hoef ik alleen nog maar scheikunde, algemene natuurwetenschappen, wiskunde, Engels en Nederlands te doen :|