hihi, worden er foto's gemaakt :mrgreen:JolandaOudshoorn schreef:Fijn dat je vervoer hebt kunnen regelen, nu voel ik mij een stuk minder schuldigermentos schreef:Nou, ik kom, hoor!
Maar eigenlijk durf ik niet: Natúúrlijk ga ik domme dingen doen, een glas cola over iemands zondagse pak gooien ofzo...
:
:
: een hele fijne meeting iedereen toegewenst en in gedachte ben ik bij jullie!
martha, jij maakt wel foto's voor mij he?
Meeting - Informatie
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Een fantastisch leuke meeting allen die ter meeting gaan.............. :mrgreen:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- monique
ja zeker juudje jij ook hehjudith schreef:hihi, worden er foto's gemaakt :mrgreen:JolandaOudshoorn schreef:Fijn dat je vervoer hebt kunnen regelen, nu voel ik mij een stuk minder schuldigermentos schreef:Nou, ik kom, hoor!
Maar eigenlijk durf ik niet: Natúúrlijk ga ik domme dingen doen, een glas cola over iemands zondagse pak gooien ofzo...
:
:
: een hele fijne meeting iedereen toegewenst en in gedachte ben ik bij jullie!
martha, jij maakt wel foto's voor mij he?

-
ik was wettig verhinderdwim schreef:Waar was jij, btw? 'Ze' hadden het nog over je.Hendrikus schreef:Moet je er niet even naar toe voor een bescheiden spellingscontrole? 8)Jongere schreef:Hoe gaat het eigenlijk daar? Let op je taalgebruik en interpunctie, ook tijdens een meeting.
o, was het spannend? :roll:
- MarthaMartha
Hey Gian, super!!! Hoe heb je dat nou zo snel voor elkaar?????
tja, wie is nou wie he???
tja, wie is nou wie he???
Laatst gewijzigd door MarthaMartha op 16 feb 2008, 23:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!