Meeting - Informatie
- MarthaMartha
Hé Helma, hoe gaan we dat namenspel eigenlijk aanpakken? gewoon een lijst nicknames en dat iedereen erachter de realname kan schrijven? Heb jij tijd om de lijst mensen die komen uit te printen? ik heb geen printer, sorry.............. Misschien wil de man van Aritha ze even tig keer kopiëren?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
- MarthaMartha
- sweelinck 25
MarthaMartha schreef:Hé Helma, hoe gaan we dat namenspel eigenlijk aanpakken? gewoon een lijst nicknames en dat iedereen erachter de realname kan schrijven? Heb jij tijd om de lijst mensen die komen uit te printen? ik heb geen printer, sorry.............. Misschien wil de man van Aritha ze even tig keer kopiëren?
nooit meer aan gedacht....
Gezien al het enthousiasme gaat het me meer en meer spijten dat ik niet kan komen, maaar....................memento schreef:Uiteraard is iedereen die zich niet heeft opgegeven OOK welkom. Dus als je je op t laatste moment bedenkt: Kom gerust ff binnenwippe!
Om circa 17.00 weten we of ons katje levenskansen heeft.
Zoja, dan is er mss. nog een mogelijkheid dat ik dan alleen (inmiddels is de vrees alleen te reizen geminimaliseerd) richting meeting reis (zover is het nou ook weer niet).
Mocht de uitslag positief zijn is er dus mss een mogelijkheid voor mij het tweede deel van de meeting mee te maken.
Als het mag, voor het rf-meeting-dinner hoef je niet op mij te rekenen, kom ik mss. nog wel (alleen al van blijdschap dat ons poezenbeest mss. nog mag blijven leven) even langs.
(Hou voor alle zekerheid een stukje van de slaatjes in reserve, wie weet gaat mijn maag spreken) Brutaal hè!
Ik denk je maakt een geintje over dat beest... :mrgreen:jvdg schreef:Gezien al het enthousiasme gaat het me meer en meer spijten dat ik niet kan komen, maaar....................memento schreef:Uiteraard is iedereen die zich niet heeft opgegeven OOK welkom. Dus als je je op t laatste moment bedenkt: Kom gerust ff binnenwippe!
Zoja, dan is er mss. nog een mogelijkheid dat ik dan alleen (inmiddels is de vrees alleen te reizen geminimaliseerd) richting meeting reis (zover is het nou ook weer niet).
Mocht de uitslag positief zijn is er dus mss een mogelijkheid voor mij het tweede deel van de meeting mee te maken.
Als het mag, voor het rf-meeting-dinner hoef je niet op mij te rekenen, kom ik mss. nog wel (alleen al van blijdschap dat ons poezenbeest mss. nog mag blijven leven) even langs.
(Hou voor alle zekerheid een stukje van de slaatjes in reserve, wie weet gaat mijn maag spreken) Brutaal hè!
Maar er klink toch iets door van dierenliefde... succes met je kat!
Ik kan niet komen.. Ik zie het filmpje wel op youtube
Nou, BJD en andere forummers, geloof me maar, dat beestje is mij en mijn betere helft meer waard dan het ganse RF.BJD schreef:Ik denk je maakt een geintje over dat beest... :mrgreen:jvdg schreef:Gezien al het enthousiasme gaat het me meer en meer spijten dat ik niet kan komen, maaar....................memento schreef:Uiteraard is iedereen die zich niet heeft opgegeven OOK welkom. Dus als je je op t laatste moment bedenkt: Kom gerust ff binnenwippe!
Maar er klink toch iets door van dierenliefde... succes met je kat!
Ik kan niet komen.. Ik zie het filmpje wel op youtube
- MarthaMartha
...
Laatst gewijzigd door MarthaMartha op 15 feb 2008, 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- MarthaMartha
ik ook niet, daarom.....helma schreef:MarthaMartha schreef:Hé Helma, hoe gaan we dat namenspel eigenlijk aanpakken? gewoon een lijst nicknames en dat iedereen erachter de realname kan schrijven? Heb jij tijd om de lijst mensen die komen uit te printen? ik heb geen printer, sorry.............. Misschien wil de man van Aritha ze even tig keer kopiëren?
nooit meer aan gedacht....
zie jij er kans voor? anders moet ik het morgen op mijn werk proberen....