Wist je dat ...[6]
- MarthaMartha
hih, ik ga van de glijbaan morgenMarthaMartha schreef:O lieve mensen, wat een HEERLIJK weer is het toch.
Net nog even in de tuin gewerkt, de zon is zóó lekker.
Zou heerlijk zijn als het morgen ook zo was.....
(er zijn daar ook schommels enne...... een glijbaan, enne......)
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Ja, kom je ook?wim schreef:Ah... in dat geval komen we ook ff langs met de kids.MarthaMartha schreef:O lieve mensen, wat een HEERLIJK weer is het toch.
- MarthaMartha
ja gezellig, doe je't? moet je nu zeggen, want ik ga nú boodschappen doen........... jhoeveel?wim schreef:Ah... in dat geval komen we ook ff langs met de kids.MarthaMartha schreef:O lieve mensen, wat een HEERLIJK weer is het toch.
Eh... komen er meer kinderen?MarthaMartha schreef:ja gezellig, doe je't? moet je nu zeggen, want ik ga nú boodschappen doen........... jhoeveel?wim schreef:Ah... in dat geval komen we ook ff langs met de kids.MarthaMartha schreef:O lieve mensen, wat een HEERLIJK weer is het toch.
- MarthaMartha
ik kan er een meebrengen als je dat fijn vind.......wim schreef:Eh... komen er meer kinderen?MarthaMartha schreef:ja gezellig, doe je't? moet je nu zeggen, want ik ga nú boodschappen doen........... jhoeveel?wim schreef:Ah... in dat geval komen we ook ff langs met de kids.MarthaMartha schreef:O lieve mensen, wat een HEERLIJK weer is het toch.
Ikke :mrgreen:wim schreef:Eh... komen er meer kinderen?MarthaMartha schreef:ja gezellig, doe je't? moet je nu zeggen, want ik ga nú boodschappen doen........... jhoeveel?wim schreef:Ah... in dat geval komen we ook ff langs met de kids.MarthaMartha schreef:O lieve mensen, wat een HEERLIJK weer is het toch.
- MarthaMartha
- MarthaMartha
..............het hier heerlijk warm is? de zon staat al uren volop te schijnen in huis................en buiten geen zúchtje wind...........(dat is wel eens anders hier)
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
ja ik had een hele slechte nacht. Om tien voor half acht was ik al weer bij school en overal gezocht. Om 9 uur aangifte gedaan en om half elf kwam de concierge hij had iets voor me! En laat dat nou mijn tas zijn!! Joepiee. Al mijn spullen lagen er in wel verfrommeld en nat, maar dat neem ik op de koop toe.helma schreef:wat ontzettend vervelend voor je!!!!!albion schreef:vanmiddag om 5.00 uur mijn tas met alle so's, repetities, werkstukken (boekjes) + een fotocollage die mijn zoon gemaakt heeft voor zijn a.s. mondeling examen gestolen is???
Balen!!! Ik heb de hele avond gezocht maar kan het nergens vinden.
:x :x
Eerst dacht ik dat het een leerlingenstreek was. Maar 'jammer' genoeg niet. Of er moet er één gigantisch hard liegen.... Morgen moet ik aangifte gaan doen bij de politie:
Er was een mannetje in een scootmobiel (geen Rens
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Wat hij getypt heeft staat nog in de computer. Ik heb gebeld naar school en de collage moest hij alsnog in de vakantie maken (de foto's staan bij ons ook in de computer). Gelukkig (zie mijn antwoord aan helma) is alles terecht. Gelukkig was zijn collage in plastic mapjes. Het was niet erg beschadigd, alleen een beetje vochtigzusterelly schreef:Oei! En hoe gaat dat nu, kan je zoon dan wel examen doen?albion schreef:vanmiddag om 5.00 uur mijn tas met alle so's, repetities, werkstukken (boekjes) + een fotocollage die mijn zoon gemaakt heeft voor zijn a.s. mondeling examen gestolen is???
Balen!!! Ik heb de hele avond gezocht maar kan het nergens vinden.
:x :x
Eerst dacht ik dat het een leerlingenstreek was. Maar 'jammer' genoeg niet. Of er moet er één gigantisch hard liegen.... Morgen moet ik aangifte gaan doen bij de politie:

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)