Dat gevoel herken ikjudith schreef:Ik vind het eng worden...
De Meeting komt steeds dichterbij...
Ik weet niet of ik nog durf:

Ha ha jij verlegen zo'n grote damejudith schreef:ook al :|MarthaMartha schreef:Dat gevoel herken ikjudith schreef:Ik vind het eng worden...
:
Komen we elkaar morgen allemaal heel verlegen tegemoet:mrgreen:
Ik heb geen kat...Oude-Waarheid schreef:Ha ha jij verlegen zo'n grote damejudith schreef:ook al :|MarthaMartha schreef:Dat gevoel herken ikjudith schreef:Ik vind het eng worden...
:
![]()
maak dat de kat wijs :mrgreen:
Misschien een troost dat ben ik ookjudith schreef:Ik heb geen kat...Oude-Waarheid schreef:Ha ha jij verlegen zo'n grote damejudith schreef:ook al :|MarthaMartha schreef: Dat gevoel herken ik:
![]()
en ben heeeeeeel verlegen :|
wat een troost....Oude-Waarheid schreef:Misschien een troost dat ben ik ookjudith schreef:Ik heb geen kat...Oude-Waarheid schreef:Ha ha jij verlegen zo'n grote damejudith schreef: ook al :|
![]()
:shock: :shock: :shock:Oude-Waarheid schreef:Misschien een troost dat ben ik ookjudith schreef:Ik heb geen kat...Oude-Waarheid schreef:Ha ha jij verlegen zo'n grote damejudith schreef: ook al :|
![]()
héOude-Waarheid schreef:Ja heb ze gezien leuk hoor maar ik heb toch liever een hondjeMarthaMartha schreef:ik heb wel katten.........
en pas zei iemand dat ik een kattekop was :|
(verlegen in ieder geval niet.....
dank u zeer 8)judith schreef:héOude-Waarheid schreef:Ja heb ze gezien leuk hoor maar ik heb toch liever een hondjeMarthaMartha schreef:ik heb wel katten.........
en pas zei iemand dat ik een kattekop was :|
(verlegen in ieder geval niet.....
Jaha, jou katten zijn echt schatjesss....
Ik heb ze gezien...
Jij ben heel geen kattenkop![]()
8)
: :mrgreen: