Die opening in de bodem - is die voor Flintstone-aandrijving? :shock:Kislev schreef:Mijn citroentje staat er momenteel zo bij:
Wat voor auto rijden wij?
- MarthaMartha
Hé Kislev, jij rijdt eend? super he?!
Ik heb er een gehad, helaas de motor op een gegeven moment in de soep. Wat een geweldige auto. Nog altijd de leukste die ik ooit gezien heb! (ben er zelfs mee op vakantie geweest 1500 km van huis...... vraag maar aan mijn broertjes, die hebben er nog trauma's van)
Ik heb er een gehad, helaas de motor op een gegeven moment in de soep. Wat een geweldige auto. Nog altijd de leukste die ik ooit gezien heb! (ben er zelfs mee op vakantie geweest 1500 km van huis...... vraag maar aan mijn broertjes, die hebben er nog trauma's van)
en toen ze een keer migraine had moest ik hem naar huis rijden; vergeet ik ook nooit meer; wat een ding zo'n pook :roll:MarthaMartha schreef:Hé Kislev, jij rijdt eend? super he?!
- JolandaOudshoorn
Alleen het stuk van huis naar het puntje van Denemarken mis je de snelheid. Geen 160, maar gewoon met 100 over de snelweg.Mister schreef: Lukte dat daar met alle haarspeldbochten en hellingen?
Beetje geduld moest je ws wel hebben, hier en daar...
Op de Trollstigen geweest?:
Eenmaal in Noorwegen maakt het niet uit. Met al die smalle slingerwegen komt het niet op snelheid aan.
Bij echte klimtochten is het gewoon zaak de eend in zn 1 te zetten en zo de berg op te tuffen. Eerste versnelling is namelijk niet gesynchroniseerd dus je kunt de eend niet rijdend van zn 2 in zn 1 zetten.
Kislev schreef:Alleen het stuk van huis naar het puntje van Denemarken mis je de snelheid. Geen 160, maar gewoon met 100 over de snelweg.Mister schreef: Lukte dat daar met alle haarspeldbochten en hellingen?
Beetje geduld moest je ws wel hebben, hier en daar...
Op de Trollstigen geweest?:
Eenmaal in Noorwegen maakt het niet uit. Met al die smalle slingerwegen komt het niet op snelheid aan.
Bij echte klimtochten is het gewoon zaak de eend in zn 1 te zetten en zo de berg op te tuffen. Eerste versnelling is namelijk niet gesynchroniseerd dus je kunt de eend niet rijdend van zn 2 in zn 1 zetten.

:shock:
:mrgreen:
- MarthaMartha
- JolandaOudshoorn
Ik zie heel veel eendjes, als ik ze ga voeren :mrgreen: :mrgreen:MarthaMartha schreef:een keer pech met een eend is ook leuk. In Schotland stond ik stil, anwb erbij (engelse dan) die sleepte ons naar een 'eendjes-sloop' super, ik heb nog nooit zoveel eendjes bij elkaar gezien. we hebben onze ogen uitgekeken. Kijk... moet je nou een eend voor hebben.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
hi, daar zitten vast geen race-eendjes en bestel-eendjes tussenJolandaOudshoorn schreef:Ik zie heel veel eendjes, als ik ze ga voeren :mrgreen: :mrgreen:MarthaMartha schreef:een keer pech met een eend is ook leuk. In Schotland stond ik stil, anwb erbij (engelse dan) die sleepte ons naar een 'eendjes-sloop' super, ik heb nog nooit zoveel eendjes bij elkaar gezien. we hebben onze ogen uitgekeken. Kijk... moet je nou een eend voor hebben.