was de opbrengst dan genoeg om de kosten te dekken?Tiberius schreef:Des te minder soep hoeft er aangevoerd te worden. Alhoewel de soep natuurlijk nooit zo heet gegeten wordt als opgediend.Rens schreef:ik zie het her en der áfnemen..................wim schreef:Toch leuk om die voorpret hier te zien toenemen.
Maar goed: ik sluit me bij Daphne aan, dat het concept dat Vlinder en Memento de vorige meeting hebben neergezet heel succesvol was.
Gewoon met elkaar koffie drinken (en gebak); daarna een drankje en een hapje. Potje om geld in te doen, en klaar.
wie komen er op de meeting?
- JolandaOudshoorn
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Kijk, er zijn natuurlijk altijd mensen die "vergeten" een bijdrage in dat potje te doen. Je kan dan 2 dingen doen: die mensen op zachte wijze herinneren aan dat potje of je tekort voor lief nemen. Dat laatste was het beleid van Memento en Vlinder, bij mijn weten.JolandaOudshoorn schreef:was de opbrengst dan genoeg om de kosten te dekken?Tiberius schreef:Des te minder soep hoeft er aangevoerd te worden. Alhoewel de soep natuurlijk nooit zo heet gegeten wordt als opgediend.Rens schreef:ik zie het her en der áfnemen..................wim schreef:Toch leuk om die voorpret hier te zien toenemen.
Maar goed: ik sluit me bij Daphne aan, dat het concept dat Vlinder en Memento de vorige meeting hebben neergezet heel succesvol was.
Gewoon met elkaar koffie drinken (en gebak); daarna een drankje en een hapje. Potje om geld in te doen, en klaar.
Overigens zijn er ook mensen die meer betalen dan ze consumeren en mensen die zelf wat meenemen (op vrijwillige basis).
Zo had ik zelf een mooi flesje rode wijn meegenomen en een kistje sigaren om samen met Adorote te nuttigen. Helaas meldde hij zich op het laatste moment af.
Bahbahbah wat een toon is dit weer.helma schreef:wij dachten: als kraam verpleegster heb jij zoveel ervaring in organiseren/eten koken tussen de bedrijven door; dat lukt je vast wel.
helaas...we hebben je te hoog ingeschat :mrgreen:
geen probleem; je bent van je taak ontheven
(beslist H zonder M&M)
Ik zit net als Afgewezen er echt aan te denken om af te zeggen :| gezeur :!: :!: :!:
Dan houden Afgewezen en Daphne samen wel n minireunie

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Mogen wij ook komen? Zaterdag 16 februari in Gouda?? :mrgreen: :mrgreen:Daphne schreef:Bahbahbah wat een toon is dit weer.helma schreef:wij dachten: als kraam verpleegster heb jij zoveel ervaring in organiseren/eten koken tussen de bedrijven door; dat lukt je vast wel.
(beslist H zonder M&M)
Ik zit net als Afgewezen er echt aan te denken om af te zeggen :| gezeur :!: :!: :!:
Als jij dan voor soep zorgt, nemen wij chips mee

en daphne organiseert vast geen spelletjesmemento schreef:Mogen wij ook komen? Zaterdag 16 februari in Gouda?? :mrgreen: :mrgreen:Daphne schreef:Bahbahbah wat een toon is dit weer.helma schreef:wij dachten: als kraam verpleegster heb jij zoveel ervaring in organiseren/eten koken tussen de bedrijven door; dat lukt je vast wel.
(beslist H zonder M&M)
Als jij dan voor soep zorgt, nemen wij chips mee
- Oude-Waarheid
JolandaOudshoorn schreef:was de opbrengst dan genoeg om de kosten te dekken?Tiberius schreef:
even iets uit het verleden opgediept:
memento schreef:5/8e van de kosten ontvangenErasmiaan schreef:Overigens memento; ben je nog een beetje uit de kosten gekomen?
dus dat potje werkt niet. of is het de bedoeling dat degenen die de meeting regelen als dank het restant mogen bijbetalen?
Zie mijn vorige posting:helma schreef:dus dat potje werkt niet. of is het de bedoeling dat degenen die de meeting regelen als dank het restant mogen bijbetalen?
Tiberius schreef:Kijk, er zijn natuurlijk altijd mensen die "vergeten" een bijdrage in dat potje te doen. Je kan dan 2 dingen doen: die mensen op zachte wijze herinneren aan dat potje of je tekort voor lief nemen. Dat laatste was het beleid van Memento en Vlinder, bij mijn weten.
Overigens zijn er ook mensen die meer betalen dan ze consumeren en mensen die zelf wat meenemen (op vrijwillige basis).
Zo had ik zelf een mooi flesje rode wijn meegenomen en een kistje sigaren om samen met Adorote te nuttigen. Helaas meldde hij zich op het laatste moment af.
Tiberius schreef:Zie mijn vorige posting:helma schreef:dus dat potje werkt niet. of is het de bedoeling dat degenen die de meeting regelen als dank het restant mogen bijbetalen?Tiberius schreef:Kijk, er zijn natuurlijk altijd mensen die "vergeten" een bijdrage in dat potje te doen. Je kan dan 2 dingen doen: die mensen op zachte wijze herinneren aan dat potje of je tekort voor lief nemen. Dat laatste was het beleid van Memento en Vlinder, bij mijn weten.
:idea: jij regelt de volgende meeting!
- JolandaOudshoorn
Ja hallo Daphie, je laat mij niet zomaar zittenDaphne schreef:Bahbahbah wat een toon is dit weer.helma schreef:wij dachten: als kraam verpleegster heb jij zoveel ervaring in organiseren/eten koken tussen de bedrijven door; dat lukt je vast wel.
(beslist H zonder M&M)
En ja, ik kan me niet voorstellen dat je na al dat geregel ook nog eens een grote kostenpost hebt omdat sommigen "vergeten" zijn te doneren. Spreek dan een vaste entreeprijs af!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Dan weet ik nu al wat het kritieke punt zal zijn: wie mag de soep koken?helma schreef:Tiberius schreef:Zie mijn vorige posting:helma schreef:dus dat potje werkt niet. of is het de bedoeling dat degenen die de meeting regelen als dank het restant mogen bijbetalen?Tiberius schreef:Kijk, er zijn natuurlijk altijd mensen die "vergeten" een bijdrage in dat potje te doen. Je kan dan 2 dingen doen: die mensen op zachte wijze herinneren aan dat potje of je tekort voor lief nemen. Dat laatste was het beleid van Memento en Vlinder, bij mijn weten.
- Oude-Waarheid
Oooo en ik denken daar is Tiberius goed in soep maken :mrgreen:Tiberius schreef:Dan weet ik nu al wat het kritieke punt zal zijn: wie mag de soep koken?helma schreef:Tiberius schreef:Zie mijn vorige posting:helma schreef:dus dat potje werkt niet. of is het de bedoeling dat degenen die de meeting regelen als dank het restant mogen bijbetalen?Tiberius schreef:Kijk, er zijn natuurlijk altijd mensen die "vergeten" een bijdrage in dat potje te doen. Je kan dan 2 dingen doen: die mensen op zachte wijze herinneren aan dat potje of je tekort voor lief nemen. Dat laatste was het beleid van Memento en Vlinder, bij mijn weten.
maar zo te zien is het linke soep