heb je geen autoTiberius schreef:Ik zou dolgraag komen; ik zie ook met lede ogen, dat ik niet kan.henriët schreef:mh, ipv te regelen kun je beter zelf komen, en een pan soep meenemen mod Tiberius!
Maar het is net iets te ver voor het tijdsbestek dat ik aanwezig kan zijn.
Ik wacht de Randstad-meeting maar weer af.
wie komen er op de meeting?
Re: Wie neemt wat mee?
- JolandaOudshoorn
die van mij is heeeeel moeilijkhenriët schreef:Verder dient ieder zich onder zijn echte naam voor te stellen bij de meeting, wij (Helma en ik) maken een spel waarbij we kijken wie de meeste echte namen bij de nicknames kan vinden.
:shock: kan ik nog afzeggen..............................
Ik weet, mijn Verlosser leeft
tjonge idd ik realiseer me nu pas dat je ook om het hoekje komt kijken....pff daar gaat mn anonimiteit... jammer jammer, ik weet niet of ik dit wel wil :mrgreen:Mister schreef:Neej... :mrgreen:henriët schreef:Verder dient ieder zich onder zijn echte naam voor te stellen bij de meeting, wij (Helma en ik) maken een spel waarbij we kijken wie de meeste echte namen bij de nicknames kan vinden.
- JolandaOudshoorn
pff jaMister schreef:Wat valt precies onder frisdrank?
Is dat met of zonder koolzuur?
Pak of fles?
Met of zonder alcohol?
1/1.5/2 liter?
A-merk of huismerk?
Nog werk genoeg te verzetten dus...
wat versta je onder belegde broodjes?
met boter, zonder boter
hartig zoet met of zonder sla, het is niet eenvoudig!
't Zijn bolletjes!JolandaOudshoorn schreef:pff jaMister schreef:Wat valt precies onder frisdrank?
Pak of fles?
Met of zonder alcohol?
1/1.5/2 liter?
A-merk of huismerk?
met boter, zonder boter
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
- JolandaOudshoorn
ach joh, zeur nietrefo schreef:'t Zijn bolletjes!JolandaOudshoorn schreef:pff jaMister schreef:Wat valt precies onder frisdrank?
Pak of fles?
Met of zonder alcohol?
1/1.5/2 liter?
A-merk of huismerk?
met boter, zonder boter
henriët schreef:tjonge idd ik realiseer me nu pas dat je ook om het hoekje komt kijken....pff daar gaat mn anonimiteit... jammer jammer, ik weet niet of ik dit wel wil :mrgreen:Mister schreef:Neej... :mrgreen:henriët schreef:Verder dient ieder zich onder zijn echte naam voor te stellen bij de meeting, wij (Helma en ik) maken een spel waarbij we kijken wie de meeste echte namen bij de nicknames kan vinden.

http://www.ikonrtv.nl/kerknieuws/nieuws.asp?oId=8212henriët schreef:tjonge idd ik realiseer me nu pas dat je ook om het hoekje komt kijken....pff daar gaat mn anonimiteit... jammer jammer, ik weet niet of ik dit wel wil :mrgreen:Mister schreef:Neej... :mrgreen:henriët schreef:Verder dient ieder zich onder zijn echte naam voor te stellen bij de meeting, wij (Helma en ik) maken een spel waarbij we kijken wie de meeste echte namen bij de nicknames kan vinden.
- MarthaMartha
- MarthaMartha
'k zou zeggen, doe gewoon ham en kaas, hou het simpel.........JolandaOudshoorn schreef:pff jaMister schreef:Wat valt precies onder frisdrank?
Pak of fles?
Met of zonder alcohol?
1/1.5/2 liter?
A-merk of huismerk?
met boter, zonder boter
met of zonder mosterd/tomaat/pindakaas .........MarthaMartha schreef:'k zou zeggen, doe gewoon ham en kaas, hou het simpel.........JolandaOudshoorn schreef:pff jaMister schreef:Wat valt precies onder frisdrank?
Pak of fles?
Met of zonder alcohol?
1/1.5/2 liter?
A-merk of huismerk?
met boter, zonder boter
??
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60