Van deze Blubberput naar Haarlem met bus en trein duurt 5 1/2 uur (kosten € 88,40 vv), met alleen de bus duurt het 7 uur inclusief tussentijdse wachttijden in Ljouwert en Alkmaar (bij elkaar 1 1/2 uur) (kosten € 38,60)................Marnix schreef:En tja, van deur tot deur ben ik al ruim 3 uur aan het reizen.
wie komen er op de meeting?
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
maakt niet uit joh... maar inmiddels is het al 2 keer gewisseld van eigenaarOude-Waarheid schreef:Ben er ook lang niet meer geweest (te lang)henriët schreef:halloooo blauwe keet,,,,,,, das allang verleden tijd hoor!!!!Oude-Waarheid schreef:Tja Marnix dat is jammer op duiveland geen trein dus v/h naarMarnix schreef: Hehe jahoor, het is prachtig. Soms wat vlak, daar hou ik niet zo van... maar de duinen, de zee, het strand, heel mooi. Het probleem is alleen dat je zo geisoleerd zit van de rest van de wereld en er niet zoveel steden / faciliteiten zijn. En tja, van deur tot deur ben ik al ruim 3 uur aan het reizen. Dus ik ben blij dat ze er weg gaan
Sirjansland eerst naar Rotterdam dan metro naar zuidplein
wachten op een bus richting Zirkzee bij de blauwe keet Oosterland
bellen dat ze je komen halen dus erg lang en omslagtig.
Dus voel met je mee :mrgreen:
er zijn wegen hoor, die je er weer naar toe kunnen leiden
(koffie staat klaar)
- JolandaOudshoorn
eh...wie gaat er dan ook in een blubberput wonen :mrgreen:Rens schreef:Van deze Blubberput naar Haarlem met bus en trein duurt 5 1/2 uur (kosten € 88,40 vv), met alleen de bus duurt het 7 uur inclusief tussentijdse wachttijden in Ljouwert en Alkmaar (bij elkaar 1 1/2 uur) (kosten € 38,60)................Marnix schreef:En tja, van deur tot deur ben ik al ruim 3 uur aan het reizen.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
Ik mis jvdg, Hendrikus, jongere, tiberius, laten onze mods ons in de steek? Kunnen wij dit wel zonder "toezicht"?helma schreef:Een nieuwe bijgewerkte lijst..........
Caprice ('s middags even)
Kaw (misschien nog eventjes met z'n vrouw)
Parsifal
Gian
marthaMartha
Judith
Jerasjah
Daphne
Afgewezen
Jolanda + baby
Jean le Fontain
Henriette (misschien met 2 kinderen)
Sweelinck 25
Lassie
Christiaan
Vincent
Helma
Mentos
Ichtus
Aritha (eventjes)
Mister (eventjes)
VandenDijk (na 19.00)
:mrgreen:
nou iddMarthaMartha schreef:Ik mis jvdg, Hendrikus, jongere, tiberius, laten onze mods ons in de steek? Kunnen wij dit wel zonder "toezicht"?helma schreef:Een nieuwe bijgewerkte lijst..........
Parsifal
Gian
marthaMartha
Judith
Jerasjah
Daphne
Afgewezen
Jolanda + baby
Jean le Fontain
Sweelinck 25
Lassie
Christiaan
Vincent
Helma
Mentos
Ichtus
Aritha (eventjes)
Mister (eventjes)
VandenDijk (na 19.00)
nu je het erover hebt; ik mis Adrianus :idea:MarthaMartha schreef:Ik mis jvdg, Hendrikus, jongere, tiberius, laten onze mods ons in de steek? Kunnen wij dit wel zonder "toezicht"?helma schreef:Een nieuwe bijgewerkte lijst..........
Parsifal
Gian
marthaMartha
Judith
Jerasjah
Daphne
Afgewezen
Jolanda + baby
Jean le Fontain
Sweelinck 25
Lassie
Christiaan
Vincent
Helma
Mentos
Ichtus
Aritha (eventjes)
Mister (eventjes)
VandenDijk (na 19.00)
ja maar ho s ff, als we zo beginnen dan missen we...............................................................................................................helma schreef:nu je het erover hebt; ik mis Adrianus :idea:MarthaMartha schreef:Ik mis jvdg, Hendrikus, jongere, tiberius, laten onze mods ons in de steek? Kunnen wij dit wel zonder "toezicht"?helma schreef:Een nieuwe bijgewerkte lijst..........
Parsifal
Gian
marthaMartha
Judith
Jerasjah
Daphne
Afgewezen
Jolanda + baby
Jean le Fontain
Sweelinck 25
Lassie
Christiaan
Vincent
Helma
Mentos
Ichtus
Aritha (eventjes)
Mister (eventjes)
VandenDijk (na 19.00)
:shock:
- MarthaMartha
- Johannes XXIII
Welk alibi heb je om niet te verschijnen?Hendrikus schreef:ik had je al verteld dat ik wettig verhinderd ben, MMMarthaMartha schreef:Ik mis jvdg, Hendrikus, jongere, tiberius, laten onze mods ons in de steek? Kunnen wij dit wel zonder "toezicht"?
"Hoeveel mensen er hier werken in het Vaticaan? Minstens de helft hoop ik" Paus Johannes XXIII
- MarthaMartha
- Johannes XXIII
ik zou me dan écht als een kat in een wezensvreemd pakhuis voelenMarthaMartha schreef:Kom jij dan al, paus-achtige?Johannes XXIII schreef:Welk alibi heb je om niet te verschijnen?Hendrikus schreef:ik had je al verteld dat ik wettig verhinderd ben, MMMarthaMartha schreef:Ik mis jvdg, Hendrikus, jongere, tiberius, laten onze mods ons in de steek? Kunnen wij dit wel zonder "toezicht"?
"Hoeveel mensen er hier werken in het Vaticaan? Minstens de helft hoop ik" Paus Johannes XXIII
- MarthaMartha
ai, je was te snel, ik heb net mijn benaming aangepast.... jklonk niet zo vriednelijk vond ik. Waarom een kat in een vreemd pakhuis?Johannes XXIII schreef:ik zou me dan écht als een kat in een wezensvreemd pakhuis voelenMarthaMartha schreef:Kom jij dan al, paus-achtige?Johannes XXIII schreef:Welk alibi heb je om niet te verschijnen?Hendrikus schreef: ik had je al verteld dat ik wettig verhinderd ben, MM