Iedereen werkt pro deo mee, dus de gehele opbrengst van de collecte gaat naar Bunde voor evangelisatiewerk aldaar. Toegang is vrij.
Hartelijk welkom.
p.s. ik zing ook mee....... rara wie ben ik........

Gelders Mannenensemble, achterste rij rechts, die diepe bas :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:MarthaMartha schreef:p.s. ik zing ook mee....... rara wie ben ik........:
GrapjasHendrikus schreef:Gelders Mannenensemble, achterste rij rechts, die diepe bas :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:MarthaMartha schreef:p.s. ik zing ook mee....... rara wie ben ik........:
Alleen al dit feit doet mij zoeken naar de gelegenheid.MarthaMartha schreef:p.s. ik zing ook mee....... rara wie ben ik........:
oké, knalrode stropdas als herkenningsteken oké?jvdg schreef:Alleen al dit feit doet mij zoeken naar de gelegenheid.MarthaMartha schreef:p.s. ik zing ook mee....... rara wie ben ik........:
De genegenheid is er al...........
Stamp, stamp, stamp........MarthaMartha schreef:oké, knalrode stropdas als herkenningsteken oké?jvdg schreef:Alleen al dit feit doet mij zoeken naar de gelegenheid.MarthaMartha schreef:p.s. ik zing ook mee....... rara wie ben ik........:
De genegenheid is er al...........Leuk als je komt!!!
vertel mij maar hoe je eruit ziet, dan zoek ik je en zal ik naar je zwaaienjvdg schreef:Stamp, stamp, stamp........MarthaMartha schreef:oké, knalrode stropdas als herkenningsteken oké?jvdg schreef:Alleen al dit feit doet mij zoeken naar de gelegenheid.MarthaMartha schreef:p.s. ik zing ook mee....... rara wie ben ik........:
De kleuren van mijn ties zijn: lichtgeel, alle varianten blauw met de nodige applicaties, zwart, streepies, maar geen enkele is knalrood (politiek effect ofzo).
Ik kan zelfs geen zwart met zwarte stippen aanbrengen......
Stel eens iets voor met paars of zo..........
Bol ventje met normale lengte, welvaartsbuikje, 3/4 kwaal, meestal onbebrild en onbewust een overjarige puber.MarthaMartha schreef:vertel mij maar hoe je eruit ziet, dan zoek ik je en zal ik naar je zwaaienjvdg schreef:Stamp, stamp, stamp........MarthaMartha schreef:oké, knalrode stropdas als herkenningsteken oké?jvdg schreef: Alleen al dit feit doet mij zoeken naar de gelegenheid.
De kleuren van mijn ties zijn: lichtgeel, alle varianten blauw met de nodige applicaties, zwart, streepies, maar geen enkele is knalrood (politiek effect ofzo).
Ik kan zelfs geen zwart met zwarte stippen aanbrengen......
Stel eens iets voor met paars of zo..........
ach, is 't ernstig?jvdg schreef: 3/4 kwaal
héél ernstigHendrikus schreef:ach, is 't ernstig?jvdg schreef: 3/4 kwaal
jvdg schreef: onbewust een overjarige puber.
Dat mot genog zijn.
:shock: :shock: :shock:helma schreef:jvdg schreef: onbewust een overjarige puber.
Dat mot genog zijn.
PietjeBelcomplex??
MarthaMartha schreef::shock: :shock: :shock:helma schreef:jvdg schreef: onbewust een overjarige puber.
Dat mot genog zijn.
PietjeBelcomplex??
uhm....... zou ik dat ook hebben???? :mrgreen:helma schreef:MarthaMartha schreef::shock: :shock: :shock:helma schreef:jvdg schreef: onbewust een overjarige puber.
Dat mot genog zijn.
PietjeBelcomplex??
is ernstige ziekte; bij meisjes heet het "PipiLangkouscomplex"