Het is overigens een Pers, voor de vakantie geschoren ivm het warme weer, had alleen nog een bolletje aan het eind van de staart

Mij lukt het ook niet op het forum met foto'sMarthaMartha schreef:goed idee!Oude-Waarheid schreef:Martha,MarthaMartha schreef:Dorus en Dikkie Dik (helaas, het lukt me niet een foto van hen erop te krijgen).
en de kikkers in mijn tuin :mrgreen:
Misschien kan je aan Gian vragen of hij de foto's voor je erop
kan zetten(per mail)
Ik herken het, ook via die ene website lukt het niet, snap er niks van....Oude-Waarheid schreef:Mij lukt het ook niet op het forum met foto'sMarthaMartha schreef:goed idee!Oude-Waarheid schreef:Martha,MarthaMartha schreef:Dorus en Dikkie Dik (helaas, het lukt me niet een foto van hen erop te krijgen).
kan zetten(per mail)
![]()
Per mail kan ik wel foto's sturen en of ontvangen.
maar hier lukt het me helaas niet.
BAH WAT EEN ENGERD :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Rens schreef:Ik heb zojuist een (vind ik) mooie foto van Puck kunnen maken.........
Puck is een 4-jarige herder, en het is een teefje (wel gesteriliseerd iig)..........ze is helaas wel heel angstig voor onverhoedse dingen zoals het omvallen van iets, een hard geluid e.d.
Maar ze hangt inmiddels heel erg aan me, want waar ik ook ga in huis, ze dribbelt me overal achterna..........ook buiten loopt ze los (wat hier in Moddergat eigenlijk niet mag), en houdt me voortdurend in de gaten.
Waarom de vorige eigenaren haar zomaar (gratis) wegdeden, en niet eens afscheid van haar namen toen ze haar een maand terug kwamen brengen, dat snap ik niet goed............'t zal wel aan mij liggen...............
http://imageshack.us/Oude-Waarheid schreef:Mij lukt het ook niet op het forum met foto'sMarthaMartha schreef:goed idee!Oude-Waarheid schreef:Martha,MarthaMartha schreef:Dorus en Dikkie Dik (helaas, het lukt me niet een foto van hen erop te krijgen).
kan zetten(per mail)
![]()
Per mail kan ik wel foto's sturen en of ontvangen.
maar hier lukt het me helaas niet.