Het is in elk geval wel helder welke dresscode op de uitnodiging heeft gestaan...freek schreef:Lekker vrolijke boel
Generale Synode Gereformeerde Gemeenten 2007 (vervolg)
Mooi toch? Ik begrijp niet waar je over in zit!!freek schreef:Nee, dat had ik niet verwacht. Dat hoeft ook niet. Maar 't is allemaal wel erg zwart zo. Zelfs de stropdassen zijn zwart.JALP schreef:Had je verwacht dat ze daar dubbel van het lachen zouden liggen dan???freek schreef:Lekker vrolijke boel
- Oude-Waarheid
Tja is wel even iets anders dan de Ds ........ uit Didamfreek schreef:Nee, dat had ik niet verwacht. Dat hoeft ook niet. Maar 't is allemaal wel erg zwart zo. Zelfs de stropdassen zijn zwart.JALP schreef:Had je verwacht dat ze daar dubbel van het lachen zouden liggen dan???freek schreef:Lekker vrolijke boel
(zie foto RD)
Met dit verschil dat deze predikant is gefotografeerd in zijn achtertuin en waarschijnlijk in zijn vrije tijd, terwijl de anderen in vergadering waren. Ik mag aannemen dat die zwartgeklede mannenbroeders er in hun vrije tijd ook wat fleuriger bij lopen.Oude-Waarheid schreef:Tja is wel even iets anders dan de Ds ........ uit Didamfreek schreef:Nee, dat had ik niet verwacht. Dat hoeft ook niet. Maar 't is allemaal wel erg zwart zo. Zelfs de stropdassen zijn zwart.JALP schreef:Had je verwacht dat ze daar dubbel van het lachen zouden liggen dan???freek schreef:Lekker vrolijke boel
(zie foto RD)
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Nee, bij de saaie dingen mag je blijven, als het werkelijk ergens over gaat moet je weg. Tenzij ambtsdrager.Wilhelm schreef:Jammer van al die onzin, is er nog iemand geweest ?
Raar eigenlijk. Mogen de leken niet weten wat de overwegingen van de diverse afgevaardigden zijn in een leerkwestie? Of wil men vrijuit kunnen praten onder het mom van geheimhouding?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
-