Als die postings serieus zijn dan ben je heel erg!monique schreef:
niets aan bedoel je seker jongere![]()
ben ik egt so erg
Vertaling:
Niets aan doen, bedoel je zeker jongere
Ben ik echt zo erg?
Hebben jullie deze week ook een tussenrapport gekregen, dames?monique schreef:ja ikke probeer ook wel hoorjudith schreef:zij heeft ook nederlands gehad vanmorgen...net als ik.....Hendrikus schreef:zei jij nou dat je vanmorgen NEDERLANDS had gehad? :shock: :mrgreen:monique schreef:ik hou egt nooit van lezen maar nu ben ik in een heel mooi boek besig dat heet laura's litteken gaat over pesten enso dat trekt me wel aan wel erg sielig:
je merkt er niks van hé
:
![]()
ik ga heel netjes typen:
volgendeweek meneer :mrgreen:Hendrikus schreef:Hebben jullie deze week ook een tussenrapport gekregen, dames?monique schreef:ja ikke probeer ook wel hoorjudith schreef:zij heeft ook nederlands gehad vanmorgen...net als ik.....Hendrikus schreef: zei jij nou dat je vanmorgen NEDERLANDS had gehad? :shock: :mrgreen:
je merkt er niks van hé
:
![]()
ik ga heel netjes typen:
En wat stond erin?
Laat ik nou met Nederlands geleerd hebben dat titels van boeken niet tussen aanhalingstekens geplaatst worden, maar cursief gedrukt horen te staan;)Kislev schreef:Vertaling:monique schreef:ik hou egt nooit van lezen maar nu ben ik in een heel mooi boek besig dat heet laura's litteken gaat over pesten enso dat trekt me wel aan wel erg sielig:
Ik houd echt nooit van lezen, maar nu ben ik in een heel mooi boek bezig dat heet 'Laura's litteken'. Gaat over pesten enzo. Dat trekt me wel aan, wel erg zielig.
zullen we alvast een voorspelling wagen? :mrgreen:judith schreef:volgendeweek meneer :mrgreen:Hendrikus schreef:Hebben jullie deze week ook een tussenrapport gekregen, dames?monique schreef:ja ikke probeer ook wel hoorjudith schreef: zij heeft ook nederlands gehad vanmorgen...net als ik.....
je merkt er niks van hé
:
![]()
ik ga heel netjes typen:
En wat stond erin?
ik heb geen idee wat ik voor cijfers heb....geen onvoldoendes dacht ik... :roll:judith schreef:eh...Hendrikus schreef:zullen we alvast een voorspelling wagen? :mrgreen:judith schreef:volgendeweek meneer :mrgreen:Hendrikus schreef: Hebben jullie deze week ook een tussenrapport gekregen, dames?
En wat stond erin?
Kislev is denk ik nog uit het tijdperk, dat je boekverslagen met de hand schreef. En dat wordt cursief schrijven lastigmentos schreef:Laat ik nou met Nederlands geleerd hebben dat titels van boeken niet tussen aanhalingstekens geplaatst worden, maar cursief gedrukt horen te staan;)Kislev schreef:Vertaling:monique schreef:ik hou egt nooit van lezen maar nu ben ik in een heel mooi boek besig dat heet laura's litteken gaat over pesten enso dat trekt me wel aan wel erg sielig:
Ik houd echt nooit van lezen, maar nu ben ik in een heel mooi boek bezig dat heet 'Laura's litteken'. Gaat over pesten enzo. Dat trekt me wel aan, wel erg zielig.
nou oke ik sou wel een voorspelling doenjudith schreef:ik heb geen idee wat ik voor cijfers heb....geen onvoldoendes dacht ik... :roll:judith schreef:eh...Hendrikus schreef:zullen we alvast een voorspelling wagen? :mrgreen:judith schreef: volgendeweek meneer :mrgreen:
monique schreef: nou oke ik sou wel een voorspelling doen
judith ik begin met jou nou nederlands een 8
engels een 9 voor verzorging een 9 enz
nou daar komt monique(niet veel goeds)
nederlands dat staat vast een 0,0
engels een 4,3 verzorging een 5,1
tuttuttut allemaal onvoldoendes:
afwachten maar maar die van mij komt er nie al te best uit te sien
owow:
Volgens mij heb jij helemaal geen tijd om te refoforummen!monique schreef:nou oke ik sou wel een voorspelling doenjudith schreef:ik heb geen idee wat ik voor cijfers heb....geen onvoldoendes dacht ik... :roll:judith schreef:eh...Hendrikus schreef: zullen we alvast een voorspelling wagen? :mrgreen:
owow:
nou ik heb vandaag weer een voldoende gehaald hoorGert10 schreef:Volgens mij heb jij helemaal geen tijd om te refoforummen!monique schreef:nou oke ik sou wel een voorspelling doenjudith schreef:ik heb geen idee wat ik voor cijfers heb....geen onvoldoendes dacht ik... :roll:judith schreef: eh...
owow:
: Ga je schamen, zet die rot computer uit en ga aan de studie.
Vreemde vogel, die Plato. Wie houdt er nou dialogen in z'n uppie?Jongere schreef:Ik ben maar eens begonnen in Dialogen van Plato.