IEX Beursspel

Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

jvdg schreef:Is er net iets gebeurd ofzo?
Om 13.00 was de AEX ca. 1% lager.
Da's in het licht van de afgelopen periode niet zoveul....
Nee, maar het heeft meer dan 3% hoger gestaan en meer dan 3% lager. Dat is een verschil van 6% en dat is veel.
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

ik weet niet wat ik er van denken moet, maar het geeft een onaangenaam gevoel, die hele herschikking op de beurs. telkens heb ik het nare gevoel dat het op iets héél beroerds uitloopt...........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Rens schreef:ik weet niet wat ik er van denken moet, maar het geeft een onaangenaam gevoel, die hele herschikking op de beurs. telkens heb ik het nare gevoel dat het op iets héél beroerds uitloopt...........
Ik denk dat die economische herschikking helemaal niet ons direct zal raken. Het is alleen geinig als je in aandelen doet of nadelig als je een bedrijf hebt die internationaal handeld in de zaken die nu onder druk staan.
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

Kaw schreef:
Rens schreef:ik weet niet wat ik er van denken moet, maar het geeft een onaangenaam gevoel, die hele herschikking op de beurs. telkens heb ik het nare gevoel dat het op iets héél beroerds uitloopt...........
Ik denk dat die economische herschikking helemaal niet ons direct zal raken. Het is alleen geinig als je in aandelen doet of nadelig als je een bedrijf hebt die internationaal handeld in de zaken die nu onder druk staan.
nouuuuuuuu, d'r zal er maar iemand zijn die in een soort paniek een enorme hap op de beurs smijt, redden wat er te redden is.......dan moet ik nog eens zien of er niet meer partijen gedumpt gaan worden, met als gevolg het sneeuwbal-effect
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Rens schreef:
Kaw schreef:
Rens schreef:ik weet niet wat ik er van denken moet, maar het geeft een onaangenaam gevoel, die hele herschikking op de beurs. telkens heb ik het nare gevoel dat het op iets héél beroerds uitloopt...........
Ik denk dat die economische herschikking helemaal niet ons direct zal raken. Het is alleen geinig als je in aandelen doet of nadelig als je een bedrijf hebt die internationaal handeld in de zaken die nu onder druk staan.
nouuuuuuuu, d'r zal er maar iemand zijn die in een soort paniek een enorme hap op de beurs smijt, redden wat er te redden is.......dan moet ik nog eens zien of er niet meer partijen gedumpt gaan worden, met als gevolg het sneeuwbal-effect
In Moddergat hebben ze altijd nog wel eten bij de boeren in de omtrek ;) Vroegah gingen ze vanuit Amsterdam daar ook heen toen het echt niet meer ging. En zover zal het wel niet komen ;)
Gebruikersavatar
Gian
Berichten: 6328
Lid geworden op: 27 nov 2004, 21:24

Bericht door Gian »

Rens schreef: nouuuuuuuu, d'r zal er maar iemand zijn die in een soort paniek een enorme hap op de beurs smijt, redden wat er te redden is.......dan moet ik nog eens zien of er niet meer partijen gedumpt gaan worden, met als gevolg het sneeuwbal-effect
Hoe meer sensatie hoe beter Rens :?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangwekkend deel het elimineren van traditioneel-theologische en hermeneutische contradicties.
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

De beurs is weer lekker gestegen. :) Gelukkig zag ik het aankomen. Ik zit nu op 114.000 euro. Met dat rendement sta ik tweede deze week.
Plaats reactie