kerken in buurt van de Bilt en Bilthoven?

Plaats reactie
parsifal

kerken in buurt van de Bilt en Bilthoven?

Bericht door parsifal »

Ik weet niet zo goed onder welke kop ik dit moet vragen. Toch maar deze gekozen.

Binnenkort hoop ik te verhuizen naar de Bilt. Weet iemand wat voor kerkelijke gemeentes daar te vinden zijn? Of is het aan te raden om elke zondag naar Zeist te fietsen?

Vaya con Dios,

parsifal
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Refojongere

Bericht door Refojongere »

Bilthoven....ik weet bijna zeker dat daar wel een Gereformeerde Bondsgemeente is. Daar had dr. G. van den Brink toch gestaan?
Dr. A van Ruler

Bericht door Dr. A van Ruler »

Welkom in de Gereformeerde Gemeente te Zeist. parsifal! Kom eens langs en praat na de dienst nog effe met me na. Ik sta meestal in de hal bij de pilaar (staat er maar een van dus die is makkelijk te vinden). Doe maar een roze bloesje aan, een oranje WK-hoed, zodat ik weet dat jij in de kerk bent...haha
Lecram

Bericht door Lecram »

Origineel geplaatst door Dr. A van Ruler
Ik sta meestal in de hal bij de pilaar (staat er maar een van dus die is makkelijk te vinden).
Sta jij ff voor paal daar
:bou::D:,:):+
Dr. A van Ruler

Bij ons staat niemand voor paal...we zijn een GEMEENTE. Wij houden niet van grijze massa's
Lecram

Bericht door Lecram »

Origineel geplaatst door Dr. A van Ruler
Bij ons staat niemand voor paal...we zijn een GEMEENTE. Wij houden niet van grijze massa's
Oh, eh, sta je NAAST die paal dan? :D
Dr. A van Ruler

Naast de paal middenin de gemeente
parsifal

Bericht door parsifal »

bedankt mensen,

Ik kan er in ieder geval met een gerust geweten gaan wonen.:P
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
de Paus

Bericht door de Paus »

Binnenkort hoop ik te verhuizen naar de Bilt. Weet iemand wat voor kerkelijke gemeentes daar te vinden zijn? Of is het aan te raden om elke zondag naar Zeist te fietsen?
In Zeist is de Ned.Herv. Bethel-Wijkgemeente. Dat is zeker de moeite waard. Predikant is Ds. De Koning Gans.
In Bilthoven is de GB-wijk nu vacant. Dr. G.vd Brink was daar part-time predikant, maar is nu full-time docent aan de Theologische Faculteit in Leiden, in bijzonder vanwege de Kerkelijke Opleiding van de NHK. Verder is het goed te doen om naar de Jacobi te gaan in Utrecht. Veel studenten kun je daar vinden.
Plaats reactie