Volgens mij moeten jullie eerder iets anders krijgen dan catechesatie. :roll:judith schreef:heb ik ook vanaaf...catichesatie....ik weet ook niet hoe je het schrijftmonique schreef:naar sgoolen vanavond
cathechesatie(schrijf je dat so)
:
Wat doen we vandaag?
- Oude-Waarheid
- Oude-Waarheid
-
- JolandaOudshoorn
zeker met het oog op de zgn drankketenvandendijk schreef:Vanmorgen met heel wat man huis-aan-huisfolders voor de dinsdag gevouwen bij TNT. Het waren er weer 3(Gamma, Seats en Sofas en AH). Vanmiddag mijn 'maandagmiddagwijken' weggebracht. Vanavond naar eenSGP-avond over 'Jeugd en Alcohol'. Zal best interessant worden!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ja, die bijeenkomsten...JolandaOudshoorn schreef:zeker met het oog op de zgn drankketenvandendijk schreef:Vanmorgen met heel wat man huis-aan-huisfolders voor de dinsdag gevouwen bij TNT. Het waren er weer 3(Gamma, Seats en Sofas en AH). Vanmiddag mijn 'maandagmiddagwijken' weggebracht. Vanavond naar eenSGP-avond over 'Jeugd en Alcohol'. Zal best interessant worden!
De jongeren die veel drank gebruiken (uit de keten) zitten niet op een SGP avond.
De jongeren die er wel zitten behoren dus niet tot de doelgroep, waarbij de avond bij meestal voorbaat al een klaagavond over het drankgebruik van tegenwoordig wordt.
Interessant zal het ongetwijfeld zijn, of het zin heeft is een andere vraag.
Al zou het voor een enkeling maar een (vasthakende) waarschuwing zijn die voorkomt daar niet in te worden meegesleurd, dan heeft zo'n bijeenkomst al zin.Jongere schreef:Ja, die bijeenkomsten...JolandaOudshoorn schreef:zeker met het oog op de zgn drankketenvandendijk schreef:Vanmorgen met heel wat man huis-aan-huisfolders voor de dinsdag gevouwen bij TNT. Het waren er weer 3(Gamma, Seats en Sofas en AH). Vanmiddag mijn 'maandagmiddagwijken' weggebracht. Vanavond naar eenSGP-avond over 'Jeugd en Alcohol'. Zal best interessant worden!
De jongeren die veel drank gebruiken (uit de keten) zitten niet op een SGP avond.
De jongeren die er wel zitten behoren dus niet tot de doelgroep, waarbij de avond bij meestal voorbaat al een klaagavond over het drankgebruik van tegenwoordig wordt.
Interessant zal het ongetwijfeld zijn, of het zin heeft is een andere vraag.
Bekend probleem. Onvergetelijke ervaring -heb 't al wel eens vaker verteld- was op een nieuwjaarsmorgen, waar de dominee een hele tirade afstak omdat het zo leeg was in de kerk.Jongere schreef:De jongeren die veel drank gebruiken (uit de keten) zitten niet op een SGP avond.
Toen foeterde hij dus tegen de mensen die er wél waren.
Dat schiet niet echt op

Hadden die mensen eindelijk een goede reden om te zeggen "daar hoor ik niet bij" dan is het wéér niet goed. :mrgreen:Hendrikus schreef:Bekend probleem. Onvergetelijke ervaring -heb 't al wel eens vaker verteld- was op een nieuwjaarsmorgen, waar de dominee een hele tirade afstak omdat het zo leeg was in de kerk.Jongere schreef:De jongeren die veel drank gebruiken (uit de keten) zitten niet op een SGP avond.
Toen foeterde hij dus tegen de mensen die er wél waren.
Dat schiet niet echt op