Wat doen we vandaag?
- JolandaOudshoorn
- monique
ja ik had een 5,1 balejudith schreef:ik had ok een toets...moet je raden wat ik had...echt heeel slechtwim schreef:Dit soort toetsen hebben meer met papier te maken, volgens mij. Dus eerder zoiets:Hendrikus schreef:monique schreef:phoe een grote toets vandaag![]()
zoiets? :mrgreen:
ik baal verschrikkelijk
judith schreef:5,5judith schreef:ik had ok een toets...moet je raden wat ik had...echt heeel slecht
ik baal verschrikkelijk
Ik wil wel zorgen dat jullie in het vervolg betere cijfers halen.monique schreef:ja ik had een 5,1 balejudith schreef:ik had ok een toets...moet je raden wat ik had...echt heeel slecht
ik baal verschrikkelijk
Fijn zeg. :mrgreen: Ken ik jou? Nouja, in ieder geval kunnen we elkaar de afloop vertellen...Calvinist schreef:ik zit namelijk in hetzelfde schuitjeHummel schreef:Tadaaam!Calvinist schreef:utrecht geschiedenis middeleeuwen soms?Hummel schreef:Ik ga de hele dag leren... ik heb morgenavond tentamen. En vanavond bijbelkring!
Hoe weet jij dat?:
hoe kan jij daar voor zorgen???Tiberius schreef:judith schreef:5,5judith schreef:ik had ok een toets...moet je raden wat ik had...echt heeel slecht
ik baal verschrikkelijkIk wil wel zorgen dat jullie in het vervolg betere cijfers halen.monique schreef:ja ik had een 5,1 balejudith schreef:ik had ok een toets...moet je raden wat ik had...echt heeel slecht
ik baal verschrikkelijk

:mrgreen:judith schreef:hoe kan jij daar voor zorgen???Tiberius schreef:judith schreef:5,5judith schreef:ik had ok een toets...moet je raden wat ik had...echt heeel slecht
ik baal verschrikkelijkIk wil wel zorgen dat jullie in het vervolg betere cijfers halen.monique schreef:ja ik had een 5,1 balejudith schreef:ik had ok een toets...moet je raden wat ik had...echt heeel slecht
ik baal verschrikkelijk
Door jullie chat account dicht te zetten.
Dan heb je wat meer tijd om te leren.
weetje...doe dat maar alsjeblieft niet....Tiberius schreef::mrgreen:judith schreef:hoe kan jij daar voor zorgen???Tiberius schreef:judith schreef: 5,5Ik wil wel zorgen dat jullie in het vervolg betere cijfers halen.monique schreef: ja ik had een 5,1 bale
Door jullie chat account dicht te zetten.
Dan heb je wat meer tijd om te leren.

ik heb gistr bijna nie in de chat gezeten hoor.....
alleen ff uitschool
en daarna heb ik heeeeeel de avond bijna geleerden nu heb ik maar een 5,5
ik vind het gwoon balen
en ik heb zat tijd om te lere
ik denk dat ik zo hap om dat ik van mijn cijfer baaljudith schreef:hap..hap...ik heb alleen geen hongerTiberius schreef:Ga maar gauw wat eten. Je hebt zo'n honger.
Of hap je altijd zo gretig?:
maarjah....of ik altijd zo hap??
geen idee 8) soms wel...soms niet..tligt er aan waar het over gaat :mrgreen: